VinDisel skrev:
försöker ju hjälpa dej , jag har skrivit vad du kan börja kolla typ det enkla... vf skulle jag förnedra dig gav dig tipps ... men du lekte dum genom dina svar sen ..df blev jag förbannad ...du har fått rätt bra tipps men du har ju inte äns testat de vi har skrivit..
Ja, det första inlägget, eller om det var de två första inläggen var nog säkerligen för att hjälpa.
Men resten var långt ifrån att hjälpa!
Att säga att någon antagligen spränger motorn innan problemet är löst är
INTE att hjälpa!
Och nej, jag lekte inte dum någonstans, har gett dig ärliga svar, och du kan ju såklart inte göra annat än att feltolka dom. Du har aldrig funderat på att alla inte bor i stockholm med en bärgningsbil runt hörnet? Det finns faktiskt dom som bor i mindre byar utanför städerna, och jag är en av dom. Allt är inte så jävla självklart för alla, bara för att det är det för dig.
Jag har bara pratat med en granne sen jag flyttade hit, och kärringen har inte ens bil, så hurfan ska det lösa något jävla problem att ta bilen till en verkstad?
Jag gissar vilt på att du inte har läst alla inlägg som skrivits av mig. Ska halvt citera det åt dig här med stora bokstäver:
"
JAG KOLLADE EFTER STARTMOTORN, MEN HITTADE DEN INTE ENS".
Kan det betyda att jag inte vet vart alla delar sitter på en bil som jag köpte i lördags?
![yikes](img/smilies/yikes.png)
Och jag kan inte testa allt när jag inte har alla hjälpmedel/verktyg tillgängliga?
Därför kan det vara ganska smart att fråga först vad man kan göra och hur man ska göra det istället för att åka till första bästa ställe som har verktyg och gå loss där inne, och då antagligen köpa 47 artiklar som man inte har någon nytta av?!