3799
Sök

Söker bra bilverkstad i närheten av Arvika

42 Inlägg
3 augusti 2012
Trådstartare
Har aldrig lämnat in bilen i Arvika tidigare och undrar vilken verkstad som är bäst där eller i närområdet?
Med bäst menar jag duktiga mekaniker, absolut inte slarviga och gärna hyffsat pris.
Jag är riktigt pedant när det kommer till verkstadsbesök så jag vill ha tag på någon av dom bästa som gör finaste jobbet.
Det är en Volvo 940 jag har men det behöver inte vara någon verkstad inriktad på Volvo bara dom är duktiga.

Down n`out
514 Inlägg
Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
3 augusti 2012
topline2 skrev:
Har aldrig lämnat in bilen i Arvika tidigare och undrar vilken verkstad som är bäst där eller i närområdet?
Med bäst menar jag duktiga mekaniker, absolut inte slarviga och gärna hyffsat pris.
Jag är riktigt pedant när det kommer till verkstadsbesök så jag vill ha tag på någon av dom bästa som gör finaste jobbet.
Det är en Volvo 940 jag har men det behöver inte vara någon verkstad inriktad på Volvo bara dom är duktiga.

Vad är det som ska göras då?

"My drinkingteam has a racingproblem"

42 Inlägg
3 augusti 2012
Trådstartare
Gärna något annat. Ofta j*vligt dyra för inte alls bra jobb. Lite personligt mot Helmia för övrigt också sen tidigare så allt utom dom.

42 Inlägg
3 augusti 2012
Trådstartare
REG-SKYLTEN skrev:
topline2 skrev:

Vad är det som ska göras då?

Är mer tänkt för framtiden att allt ska göras där som jag inte klarar själv. Men i nuläget är det kamremsbyte.

Sök