Kollade igenom lite sparade bilder på datorn nu. Har faktiskt ett gäng bilder på denna sen den byggdes Jo han va från halmstad och va typ bilplåtslagare
Kollade igenom lite sparade bilder på datorn nu. Har faktiskt ett gäng bilder på denna sen den byggdes Jo han va från halmstad och va typ bilplåtslagare
okej okej! ursäktar mig för den felaktiga informationen, men han som jag bytte med sa iaf att de var ett företag som byggt den så antog att han talade sanning
okej okej! ursäktar mig för den felaktiga informationen, men han som jag bytte med sa iaf att de var ett företag som byggt den så antog att han talade sanning
Hehe ingen fara Men där får ni all info om hur den är byggd iaf
Hehe ingen fara Men där får ni all info om hur den är byggd iaf
ja, och skönt att de inte ser ut att va nåt fuskbygge iallafall
Hehe ett par vossen fälgar hade gjort sig bra på bilen men inte i plånboken... Hehe men ett par breda fälgar ska de nog bli men vet inte vad för några!