2937
Sök

Kabeldragning i polo

74 Inlägg
28 september 2006
Trådstartare
hej.

Tänkte dra slutstegskablar i min polo. är detta svårt? ngt man ska tänka på? tips?.. tongue

Hjälp mig nu.. är helt ny på ämnet. vet hur kablar ska sitta men inte vart jag ska dra dem.

Skräddarn säger nej

166 Inlägg
28 september 2006
Trollmor skrev:
hej.

Tänkte dra slutstegskablar i min polo. är detta svårt? ngt man ska tänka på? tips?.. tongue

Hjälp mig nu.. är helt ny på ämnet. vet hur kablar ska sitta men inte vart jag ska dra dem.

jag har samma problem. ska nämligen bygga i min polo -01 och har problem med att dra kablarna från batteriet in i bilen.. finns det något hål där man kan dra igenom??

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne

44 Inlägg
28 september 2006
Jag vet inte om det är ungefär samma som i min bil, har en skoda octavia 98...

Fanns absolut inge hål från motorn in till kupén, fanns en kabelhärva som gick in genom en redigt tjock gummidamask, gjorde hål i den och tryckte in kabeln. Under ratten satt det en lucka som va fastskruvad med Torx, skruvade bort luckan och där vara kabeln smile

5 Inlägg
28 september 2006
har haft polo 6N, övanför pedalerna finns ett hål täckt med gummi..om ja minns rätt..man får borra lite om man ska få igenom en 21mm strönkabel, den kan man dra under förarstolen under golvmattan rakt igenom bilen...högtalarkablar blir bäst på var sida bredvid dörrarna..lågnivåkablar under passagerarstolen under golvmattan...allt man behör är en skruvmejsel=))..polo va underbar att bygga ljud ismile)..

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
28 september 2006
Ev. lågnivå bör ligga skild från övriga kablar också för att undvika missljud /störning..

Sök