Turbo-Fransson skrev:
Blir nog finemang med nya fälgar!
tackar, tror det jag med
Dock så måste jag få tag i ett par spacers, nån som har försälag på nån sida som itne har allt för dyra?
Igår/idag har jag hållt på med ljudet i bilen, det låter ju jävligt bra måste jag säga för att vara första gången man byggt, samt så har man fått hjälp av grannen som är en hejjare på det där med ljud, men har fått ett problem, har generator störningar, har dragit ström och lågnivå på varsin sida av bilen, men låter ändå? Har kollat överallt och tror inte nått ska störa, vad kan man göra för att få bort generator störningarna?
Kan det vara att kablarna ligger för närma i skuffen? Eller kan det vara så att mina slutsteg är av den för billiga kvaliten och saknar nått sorts störningsfilter? Tacksam för svar!
Har även fått tag på lite grejjer som låg på vinden
(Ska lackas i samma färg som bilen)
Sen så bytte jag backspegeln på förardörn då den förra var lite skabbig
Dock så hade jag ju av piggarna på kåpan som sitter för på insidan, ska försöka få tag på en hel sån, verkar som alla har en tendens att gå sönder då jag skulle ta dän från en reservdels dörr, trots jag var så försiktig gick plupparn av
Skulle behöva lite tips när man ska lacka plast detaljer såsom, stötfångare,backspeglar,snowcap m.m, funkar biltemas plastgrund eller ksa man köpa nå annat? Tack på förhand!