2586
Sök

Happ då var man singel då.

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
FL3JM skrev:
Burken skrev:
samma här.. men som tur va finns lunar och bmwn kvar.. så man hitta ju ny inom en vecka big_smile

Haha, kan inte låta bli å le åt det där. smile
Kebab i infon och sen att du raggar på lunarstormfjortisar med din bmw. big_smile Så j-la klockrent. ^^

Får många idéer om hur din raggningsreplik måste se ut. big_smile

cool cool cool cool lol

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
960_Girl skrev:
PI: Tråkigt att höra sad

Lunar? Men hallå killar: Väx upp!!! tongue

vadå skulle lunartjejer va värda mindre än än andra tjejer ?wink

dARKiE
5 031 Inlägg
4 oktober 2006
träffat alla mina via lunar HAHA pinsamt men sant wink  beklagar verkligen men det kommer nya! wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

10 287 Inlägg
4 oktober 2006
Hon sa "hallå killar" - så hon menade nog att det killarna på lunar som var värda mindre......

Hi hi....

/Göran

Burken skrev:

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

1 639 Inlägg
4 oktober 2006
Burken skrev:
960_Girl skrev:

Lunar ??? Har dom inte en osynlig åldersgräns runt 14 ??? smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
Sharky skrev:
Hon sa "hallå killar" - så hon menade nog att det killarna på lunar som var värda mindre......

Hi hi....

/Göran

Burken skrev:

dedär tar jag nästan som ett påhopp..
men jag har inte pro big_smile så ja e väl värd lite..

Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
mrcelica skrev:
Burken skrev:
960_Girl skrev:

Lunar ??? Har dom inte en osynlig åldersgräns runt 14 ??? smile

inte vad jag vet.. tror medelåldern ligger på runt 18

dock skulle garaget kunna ha en gräns på 8sekunder ;P

787 Inlägg
4 oktober 2006
Burken skrev:
960_Girl skrev:

Faktiskt!!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
4 oktober 2006
Jag  är på lunar och är inte 14 wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

733 Inlägg
4 oktober 2006
ja hittade min förra kille på nätet, men inte på lunar som tur var wink

men som sagt, man e singel, o vart ska man ragga då?? de e ju svårt om man har en snygg jävla bil me motor (vilket ja inte har.. än) för man kan juinte ha en bättre bil än killarna tongue då blir dom ju bara sura tongue så de blir ju internet kvar då tongue ahhaha big_smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

331 Inlägg
4 oktober 2006
Burken: Absolut inte wink Jag är,precis som Eliza, Lunartjej! Ser inget fel i det! Är man ute efter förhållande så är det rätt svårt att hitta seriöst folk där...(min åsikt). Men det finns självklart undantag! Har hittat många snälla killar där också wink

Darkie: Inget pinsamt me det smile

AlvereZ: Man är väl inte mindre värd för att man har lunar!?!

Whiper: Du har en poäng där smile
Senast redigerat av 960_Girl (4 oktober 2006)

dARKiE
5 031 Inlägg
Utanlem
895 Inlägg
4 oktober 2006
960_Girl: seriöst folk?.. hur många finns de inte på lunar?... 70% har väl iaf en lunar mellan 14-20 ?e alla oseriösa då?

331 Inlägg
4 oktober 2006
Burken skrev:
960_Girl: seriöst folk?.. hur många finns de inte på lunar?... 70% har väl iaf en lunar mellan 14-20 ?e alla oseriösa då?

Du missuppfattar mig!  Jag menar att det kan va svårt att hitta folk som är ute efter detsamma som en själv och som tar det hela seriöst! Jag menar inte att alla som har lunar är oseriösa!!

Men det är som sagt min åsikt! Ni andra får tycka vad ni vill...
Senast redigerat av 960_Girl (4 oktober 2006)

787 Inlägg
4 oktober 2006
960_Girl skrev:
Burken: Absolut inte wink Jag är,precis som Eliza, Lunartjej! Ser inget fel i det! Är man ute efter förhållande så är det rätt svårt att hitta seriöst folk där...(min åsikt). Men det finns självklart undantag! Har hittat många snälla killar där också wink

Darkie: Inget pinsamt me det smile

AlvereZ: Man är väl inte mindre värd för att man har lunar!?!

Whiper: Du har en poäng där smile

Självklart inte, men bra nära på gränsen tongue

787 Inlägg
4 oktober 2006
Bra att tråden tog en vändning från att nån "kanske" va ledsen för att han och hans tjej gjort slut, sen så blev det en dating tråd.

Man raggar på Lunar = Fjant, tönt, fjolla, pajas, m.m...
Svårt att ragga på stan? i kön på ICA? Kö raggandet är kanon bra...

Lunarstorm = Fjortis stämplad site.

"kanske" = Jag vet inte ifall han var det eller inte smile kanske var överenskommet att göra slut!

Att ragga på Lunarstorm.se är som att ragga runt i en 740 på stan fre/lör o spela jätte hög musik =/

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
4 oktober 2006
Jag fann min pojke i en bagaget på en skyline...tongue

En alternativ raggningsplats!....wink

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

1 926 Inlägg
4 oktober 2006
AlvereZ skrev:
Bra att tråden tog en vändning från att nån "kanske" va ledsen för att han och hans tjej gjort slut, sen så blev det en dating tråd.

Man raggar på Lunar = Fjant, tönt, fjolla, pajas, m.m...
Svårt att ragga på stan? i kön på ICA? Kö raggandet är kanon bra...

Lunarstorm = Fjortis stämplad site.

"kanske" = Jag vet inte ifall han var det eller inte smile kanske var överenskommet att göra slut!

Att ragga på Lunarstorm.se är som att ragga runt i en 740 på stan fre/lör o spela jätte hög musik =/

säger han som har 740 med baslåda tongue fast du kanske inte åker runt på stan å andra sidan sett... men ändå tongue

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
4 oktober 2006
inge fel o ragga på nån på internet (om man känner personen ifråga irl) tror dom flesta här på garaget som ligger i åldrarna 17-22 har lunar men inte "vågar" erkänna det...jag kan ialla fall säga att jag har det...rätt bra sätt o hålla kontakt med folk el om man behöver säga/fråga nån polare som man inte snackar så mycket i veckorna med...tex: det tar ju lite mer tid o ringa runt o leta fest än o skicka ett medelande där...fast de e ju ialla fall min mening...

Fisketokig
2 997 Inlägg
5 oktober 2006
PeterNorrk skrev:
inge fel o ragga på nån på internet (om man känner personen ifråga irl) tror dom flesta här på garaget som ligger i åldrarna 17-22 har lunar men inte "vågar" erkänna det...jag kan ialla fall säga att jag har det...rätt bra sätt o hålla kontakt med folk el om man behöver säga/fråga nån polare som man inte snackar så mycket i veckorna med...tex: det tar ju lite mer tid o ringa runt o leta fest än o skicka ett medelande där...fast de e ju ialla fall min mening...

Humm... är precis fyllda 21 år och ingen av polarna har lunar. Jag gjorde en för en jävla massa år sedan men la av direkt pga fjortisstämningen, samma med de jag känner, nerlagt för länge sedan...

Det snackas dock om de i min ålder som "sitter på lunar" men det är sådanna som vi snackar skit om och undviker om de kommer för nära...

Så frågan är om det är värt det. Haha.

Men visst funkar dating på nätet, trodde inte själv på det, iaf inte för min del att det skulle funka men efter att hittat en mailadress av en slump så vart det andra toner. Snackade lite, träffades "för att se vilka vi var" och jösses vad bra det kunde bli av det...

Under samma period träffades syrran och hennes nya via nätet...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök