2562
Sök

Happ då var man singel då.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
5 oktober 2006
Stackars gossar. Att ni ska behöva "ragga" och fjanta er överhuvudtaget för att locka till er honor, det är ju lika förkastligt i vilket sammanhang ni än gör det.

Räcker era personligheter inte till i befintligt skick får ni väl helt enkelt vara ensamma, enkel och bra lösning.

Sedär, då har även jag bidragit till en ganska hjärndöd diskussion. smile

733 Inlägg
5 oktober 2006
pUs skrev:
Stackars gossar. Att ni ska behöva "ragga" och fjanta er överhuvudtaget för att locka till er honor, det är ju lika förkastligt i vilket sammanhang ni än gör det.

Räcker era personligheter inte till i befintligt skick får ni väl helt enkelt vara ensamma, enkel och bra lösning.

Sedär, då har även jag bidragit till en ganska hjärndöd diskussion. smile

haha tongue ja men så kan man oxå se de tongue

alltid trevligt att få in nya synpunkter wink haha big_smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Utanlem
895 Inlägg
5 oktober 2006
960_Girl skrev:
Burken: Absolut inte wink Jag är,precis som Eliza, Lunartjej! Ser inget fel i det! Är man ute efter förhållande så är det rätt svårt att hitta seriöst folk där...(min åsikt). Men det finns självklart undantag! Har hittat många snälla killar där också wink

om du är seriös.. och letar.... blir du oseriös för du letar på lunar då?

om även jag är seriös o letar på lunar... då blir vi redan 2 seriösa.. kanske finns de seriöst folk på lunar också?  roll

Fartglad
336 Inlägg
5 oktober 2006
Det är ju bara lantisar på lunar... roll

Power without Quattro is useless!

Utanlem
895 Inlägg
5 oktober 2006
TobLju skrev:
Det är ju bara lantisar på lunar... roll

http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rdom
roll  roll  roll  roll  roll  roll  roll  roll  roll  roll

2 652 Inlägg
5 oktober 2006
vilken jävla tråd alltså .

kan vi inte skapa en tråd där alla som har lunar skriver sitt namn så vi kan vara bästisar där också big_smile

trodde att dom flesta la av med lunar vid 16-18 år ålder .

Utanlem
895 Inlägg
5 oktober 2006
Spelis skrev:
AlvereZ skrev:
Bra att tråden tog en vändning från att nån "kanske" va ledsen för att han och hans tjej gjort slut, sen så blev det en dating tråd.

Man raggar på Lunar = Fjant, tönt, fjolla, pajas, m.m...
Svårt att ragga på stan? i kön på ICA? Kö raggandet är kanon bra...

Lunarstorm = Fjortis stämplad site.

"kanske" = Jag vet inte ifall han var det eller inte smile kanske var överenskommet att göra slut!

Att ragga på Lunarstorm.se är som att ragga runt i en 740 på stan fre/lör o spela jätte hög musik =/

säger han som har 740 med baslåda tongue fast du kanske inte åker runt på stan å andra sidan sett... men ändå tongue

tänkte exakt samma sak wink

Utanlem
895 Inlägg
5 oktober 2006
precision skrev:

kan vi inte skapa en tråd där alla som har lunar skriver sitt namn så vi kan vara bästisar där också big_smile

ja fyllde 22 igår... (säg grattis) och jag har lunar tongue

"pantad" heter jag där pojkar och flickor tongue

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 oktober 2006
Burken skrev:
precision skrev:

Du heter "pantad" på lunarstorm och raggar på brudar där med hjälp av din BMW, plus att det står Kebab i din info. big_smile Helt bäst.
Jag har inga fördomar längre, du uppfyllde precis min fördom och då är det inte en fördom längre! smile

Den här tråden är klart bäst alltså. En snubbe vill skriva av sig för att det tog slut i förhållandet och det slutar med en hetsig lunarstormdiskussion. big_smile

Utanlem
895 Inlägg
6 oktober 2006
FL3JM skrev:
Burken skrev:
precision skrev:

Du heter "pantad" på lunarstorm och raggar på brudar där med hjälp av din BMW, plus att det står Kebab i din info. big_smile Helt bäst.
Jag har inga fördomar längre, du uppfyllde precis min fördom och då är det inte en fördom längre! smile

Den här tråden är klart bäst alltså. En snubbe vill skriva av sig för att det tog slut i förhållandet och det slutar med en hetsig lunarstormdiskussion. big_smile

Ibland måste man bjuda till lite wink

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare

Det bjuder jag på.. Umgås med vänner nu.. Kan ju inte påstå att allt är bra.. Men det är bra mycket bättre.. wink

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

1 926 Inlägg
6 oktober 2006
Burken skrev:
Spelis skrev:
AlvereZ skrev:
Bra att tråden tog en vändning från att nån "kanske" va ledsen för att han och hans tjej gjort slut, sen så blev det en dating tråd.

Man raggar på Lunar = Fjant, tönt, fjolla, pajas, m.m...
Svårt att ragga på stan? i kön på ICA? Kö raggandet är kanon bra...

Lunarstorm = Fjortis stämplad site.

"kanske" = Jag vet inte ifall han var det eller inte smile kanske var överenskommet att göra slut!

Att ragga på Lunarstorm.se är som att ragga runt i en 740 på stan fre/lör o spela jätte hög musik =/

säger han som har 740 med baslåda tongue fast du kanske inte åker runt på stan å andra sidan sett... men ändå tongue

tänkte exakt samma sak wink

hehe big_smile

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
6 oktober 2006
heter lastcallforalcohol på lubar och har en enda anledning att var där, massa irl kompis runt om och sen äger ja en sexklubb där hehe ;D

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
6 oktober 2006
HardcoreHunny skrev:
Jag fann min pojke i en bagaget på en skyline...tongue

En alternativ raggningsplats!....wink

hitta min i bagaget på en vectra 200 wink nästan samma hehe förutom snyggheten och prislapparna på bilarna tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
6 oktober 2006
Eliza skrev:
heter lastcallforalcohol på lubar och har en enda anledning att var där, massa irl kompis runt om och sen äger ja en sexklubb där hehe ;D

Vad e det för sexklubb??? *nyfiken* Själv så jobbar jag i en sexshop ibland! Det e skit skoj!!! www.lustgarden.com
Har själv icke lunar....å känner ingen som har det heller som jag vet om iaf....hmm

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
6 oktober 2006
Eliza skrev:
HardcoreHunny skrev:

hitta min i bagaget på en vectra 200 wink nästan samma hehe förutom snyggheten och prislapparna på bilarna tongue

Så alla singel babes!!! Kolla i bagaget nästa gäng! Där kanske han ligger!!winktongue
Senast redigerat av HardcoreHunny (6 oktober 2006)

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
Måste bara fungera för tjejer.. Själv så har ja bara en baslåda å skräp där.. tongue

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
7 oktober 2006
Om man har stor baklucka, kan man hitta flera då? smile

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
7 oktober 2006
HardcoreHunny skrev:
Eliza skrev:
HardcoreHunny skrev:

Så alla singel babes!!! Kolla i bagaget nästa gäng! Där kanske han ligger!!winktongue

hehe d får man väll skaffa sig en kombi o lägga sej där när/om man blir singel igen...

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
7 oktober 2006
Pi skrev:
Måste bara fungera för tjejer.. Själv så har ja bara en baslåda å skräp där.. tongue

hehe du kan ju ta bort baksätet o kalla det bagaget big_smile o sen måste de ju endå va nån kille som ligge där o väntar på bruden...eller tongue?

Sök