2961
Sök

Epan rycker och misständer.

8 Inlägg
25 augusti 2012
Trådstartare
#1
Tjena! undrar om någon vet vad som kan vara fel? min epa är en volvo 745 b230ft -90 med 531 top, vx3kam, fulltrycksturbo, gröna spridare osv. den typ misständer om man varvar över 3,5k varv och är något slöare en förut och den är mycket ryckigare.. kan ju vara luftmassemätaren för tog bort den och kollade och då fattades typ en ståltråd eller vad man ska kalla det. men vet inte det kanske alldrig varit nån dår. och jag testade dra ur sladden till den då gick den likadant. nån aning om vad som kan vara fel? smile


JFfoto
25 augusti 2012
#2
Byt LMM:en då?

Och förresten är det mot reglerna att prata om epor här smile

177 Inlägg
25 augusti 2012
#3
ifall den går lika utan lmm som med lmm och den ser deformerad ut så skulle jag byta den.
fattar inte varför eper är förbjudna på garaget, tror faktiskt ganska många skulle vara för att släppa den regeln och tillåta a-traktorer/eper då dom är i grund o botten en bil, bara att det sitter (över bessen:P) dubbla lådor så dom går segt, finns bra många eper som är snyggare än bilar som ligger uppe på garaget om det är det de sitter i. är ju bara att man tar dom som ser skabbiga offline på samma sätt som med bilarna, moppebilar och moppar och diverse andra fordon som har under 5hk har jag inget emot att dom är förbjudna här smile

Forummoderator
26 299 Inlägg
25 augusti 2012
#4
olsson1337 skrev:
ifall den går lika utan lmm som med lmm och den ser deformerad ut så skulle jag byta den.
fattar inte varför eper är förbjudna på garaget, tror faktiskt ganska många skulle vara för att släppa den regeln och tillåta a-traktorer/eper då dom är i grund o botten en bil, bara att det sitter (över bessen:P) dubbla lådor så dom går segt, finns bra många eper som är snyggare än bilar som ligger uppe på garaget om det är det de sitter i. är ju bara att man tar dom som ser skabbiga offline på samma sätt som med bilarna, moppebilar och moppar och diverse andra fordon som har under 5hk har jag inget emot att dom är förbjudna här smile
Va?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

57 Inlägg
25 augusti 2012
#5
olsson1337 skrev:
ifall den går lika utan lmm som med lmm och den ser deformerad ut så skulle jag byta den.
fattar inte varför eper är förbjudna på garaget, tror faktiskt ganska många skulle vara för att släppa den regeln och tillåta a-traktorer/eper då dom är i grund o botten en bil, bara att det sitter (över bessen:P) dubbla lådor så dom går segt, finns bra många eper som är snyggare än bilar som ligger uppe på garaget om det är det de sitter i. är ju bara att man tar dom som ser skabbiga offline på samma sätt som med bilarna, moppebilar och moppar och diverse andra fordon som har under 5hk har jag inget emot att dom är förbjudna här smile
Hoppas du var bra full när du skrev det där wink


5 710 Inlägg
27 augusti 2012
#6
Sorry men regler är regler:
13§ Vett och etikett
•Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år är inte tillåtna.

Låser.
MVH Jonas/moderator

MVH Jonas
..............


Sök