hahaha, förstår vad du menar är lite sjukt! men om jag tar dom direkt från min mobil in i datorn sen till garaget. då är upplösningen för liten står det! och då kommer stora biffkameran fram! å då blir de upplösning så de räcker å bli över!
Haha ja det känns bra!
.Föresten så har jag fått till ett riktigt grymt kvitterljud nu på andra volvon! Skrotade bort de där plastskrotet som filtret satt i och satte dit ett rostfritt rör! Blev riktigt gött ljud! för ja läste på nå forum att man inte skulle använda plaströr till filtret för det leder bort ljud! för mjukt då alltså! så med rostfritt så blir de gött!
Kan lägga upp film imorgon eventuellt! blir ingen körning,för idag så stog den där fina mörkblåa saaben och gömde sig vid grindarna till verkstan! (civilpolisen alltså) vet ju aldrig vart man har dom så vill inte riskera att få änu mer skit med dom!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
haha de är bättre o bo granne med snuten som en annan
har han en dotter? nedå! haha ja det skulle ju vara roligt de! känns lite som att man inte kan göra nånting då
Jo de har han,dock alldeles för liten,men om några så har hon åldern inne lagligt alltså
haha en polare köpte en bil av mig förut,när han blev stoppad och polisen kom fram till förardörren titta han på honom o sa aha vi trodde de va en annan sen fick han köra vidare ^^
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
haha de är bättre o bo granne med snuten som en annan
har han en dotter? nedå! haha ja det skulle ju vara roligt de! känns lite som att man inte kan göra nånting då
Jo de har han,dock alldeles för liten,men om några så har hon åldern inne lagligt alltså
haha en polare köpte en bil av mig förut,när han blev stoppad och polisen kom fram till förardörren titta han på honom o sa aha vi trodde de va en annan sen fick han köra vidare ^^
haha, vänta tills frukten är i tid för att skörda då!
hade han inte gjort nånting?
Nej de va inte han dom leta efter Bästa jag har gjort var förra vintern,fick tag i en 945 fulltrycks turbo som jag bogsera hem,fick inte igång skiten (elfel) så börja plocka delar,när jag skulle ta ur instrumenthuset upptäckte jag att tändningslåset var löst,skruva ät o provstarta bilen o den gick igång. Så in i garaget,hämta en kartong och sitta på,ut med bilen och provkörde,dock så var de mitt i vintern med sommardäck obesiktad och avställd bil,ingen inredning inga bälten och ingen försäkring och de satt bara en stump kvar av avgassystemet så bilen lät ju fint kan även tillägga att jag bor 5 min från centrum. Så du skulle spättat på i,hänger dom inte med i svängarna är de lugnt ju
Nej de va inte han dom leta efter Bästa jag har gjort var förra vintern,fick tag i en 945 fulltrycks turbo som jag bogsera hem,fick inte igång skiten (elfel) så börja plocka delar,när jag skulle ta ur instrumenthuset upptäckte jag att tändningslåset var löst,skruva ät o provstarta bilen o den gick igång. Så in i garaget,hämta en kartong och sitta på,ut med bilen och provkörde,dock så var de mitt i vintern med sommardäck obesiktad och avställd bil,ingen inredning inga bälten och ingen försäkring och de satt bara en stump kvar av avgassystemet så bilen lät ju fint kan även tillägga att jag bor 5 min från centrum. Så du skulle spättat på i,hänger dom inte med i svängarna är de lugnt ju
haha själv så bor man typ i en liten håla med 2000pers i och är sällan poliser här, men varje gång jag är ute med bilen, den andra alltså! då är dom fan här alltså! fick ju som senast möte mitt i "centrum" av dom. Förstår inte varför dom ej stoppade alltså! bara extraljusen fungerade och har inte en enda lampa bakåt förtillfället! låter högt som satan också! men dom brydde sig ejj tur kanske! vill inte bli tagen
haha själv så bor man typ i en liten håla med 2000pers i och är sällan poliser här, men varje gång jag är ute med bilen, den andra alltså! då är dom fan här alltså! fick ju som senast möte mitt i "centrum" av dom. Förstår inte varför dom ej stoppade alltså! bara extraljusen fungerade och har inte en enda lampa bakåt förtillfället! låter högt som satan också! men dom brydde sig ejj tur kanske! vill inte bli tagen
De beror på vilket humör dom e på,polarn gjorde en blunder nu i vintras,vi var i företagsområde o lekte så skulle vi där ifrån han ut på 50 väg med full gas (aga diffad 745 16v) tog retur efter retur och gick väl 80-90km/h så medan han körde såg han att de kom ett par såna där väldigt lysande strålkastare,han trodde de va nån som ville rejsa så han in i rondell med full ställ och retur sladd efter retur sladd,dock när bilen kom närmare så såg man ju att de va snuten så vi blev stoppade utanför hells angels klubblokal,han hade inget baklysen på vänstersidan för de var sönder efter en liten närkontakt med en tågvagn,den kvinnliga polisen fick skrapa fram nummer skylten bak,han kom undan med bara en varning
blir 2 olika avgassystem kan man säga! ett för om man vill åka tyst! sen drar man i en spak och det öppnas en annan väg som är kortare. Det utblåset sitter i höger bakdörr!
förstår ifall ni tycker det är väldigt efterblivet! men verkar ju fränt! haha sen såg jag en som hade så på sin bil, så varför inte?
Senast redigerat av NoFantasy (13 mars 2013)
Går inte att lägga upp bilder längre! Varför vet jag inte! har testat allt nu uppdterat dataprogram bytt webbläsare! så nu är det garaget som har problem inte jag!
så vill ni se bilder så får ni kolla på album! "volvon nummer 2 forts" heter albumet!