2681
Sök

Hjälp med att få kontakt med Xtremt.se

1 Inlägg
17 oktober 2012
#21
Hej!

Om det är någon som har problem med Nuke Performance delar som ni köpt och tex inte fått av Extremt, kontakta mig direkt så ska jag försöka hjälpa er,


Tor@nukeperformance.com

Whatever :)
1 652 Inlägg
18 oktober 2012
Trådstartare
#22
torjoki skrev:
Hej!

Om det är någon som har problem med Nuke Performance delar som ni köpt och tex inte fått av Extremt, kontakta mig direkt så ska jag försöka hjälpa er,


Tor@nukeperformance.com
Mailat dig!

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser

Whatever :)
1 652 Inlägg
22 oktober 2012
Trådstartare
#23
Ingen som hört något nytt om Johan ? Verkar som att det trillar in fler och fler som köpt av honom redan sen början av året och inte fått sina varor ännu..

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser

313 Inlägg
23 oktober 2012
#24
Också haft problem när jag skulle beställa Ferrita downpipe från han. Efter 2 veckor ringde jag dem och fråga vart det tog vägen och de svarade med att de glömt beställningen, sen efter 4 dagar kom paketet.


516 Inlägg
30 oktober 2012
#25
Väntat i 3veckor på fälgar och däck som är beställda där samt ett fjäderbens stag.men går inte få tag i han och höra hur de går ens!

Bygger Volvo S60 RWD för dragrace http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262890

Whatever :)
1 652 Inlägg
1 november 2012
Trådstartare
#26
tpc_ skrev:
Väntat i 3veckor på fälgar och däck som är beställda där samt ett fjäderbens stag.men går inte få tag i han och höra hur de går ens!
Segt de där, låter som det handlar om ett par tusenlappar. Frågan är hur du betalade han ? Är de genom Klarna så kan du reklamera köpet för att du inte fått dina varor , betalade du med VISA-kort så måste du göra polisanmälan och sen göra en kortreklamation på internetbanken eller vilken bank du nu har.

Jag har iaf blivit av med Johan på Xtremt, genom att tala om för Klarna vilka rättigheter jag har som kund och för banken med, har fått tillbaka varenda krona så äntligen..

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser

1 Inlägg
16 november 2012
#27
Hej på er allihop.
Det är tråkigt att läsa om era dåliga erfarenheter. Dels för att det inte är roligt när saker inte fungerar som de skall och dels för att jag personligen måste vara med och dra i att försöka lösa sakerna på bästa sätt.

Jag är den nya ägaren till Xtremt, precis tillträtt. Tyvärr har ni kunder fått sitta emellan när Johan klappat ihop i år. Johan är ingen blåsare men han höll i lite för länge och till slut orkade han inte längre. Precis som någon tidigare skrev så kanske det är bäst att kliva av och det är det som skett nu.

De som beställt men inget hört kommer att höra av oss antingen via mail eller telefon. För ordrar som är processade redan så kommer Johan att hantera och avsluta dem men givetvis med oss som hjälp och stöd.

Jag hoppas detta kan lugna er i era funderingar. Mitt och Mikaels mål är att leva upp till det som Xtremt har stått för tidigare och såklart utveckla det vidare. Mer om det kommer man att kunna läsa inom kort på hemsidan.
Hoppas även att ni har förståelse för att vi är "nya på jobbet" och har lite uppstartshicka, det är mycket som skall startas upp för att allt skall fungera smidigt och enkelt för oss men framförallt för er kunder. Och för oss är det viktigt att städa upp i den oreda som finns så det går att blicka framåt.

Från och med 19 november ungefär så kommer det att gå att nå oss på telefonnumret på hemsidan men redan idag går det att kontakta mig på daniel@xtremt.se för frågor och funderingar.

MVH
Daniel Sohlin och Mikael Bengtsson
Xtremt.se

Självlärd
3 083 Inlägg
16 november 2012
#28
Lapp1 skrev:
Hej på er allihop.
Det är tråkigt att läsa om era dåliga erfarenheter. Dels för att det inte är roligt när saker inte fungerar som de skall och dels för att jag personligen måste vara med och dra i att försöka lösa sakerna på bästa sätt.

Jag är den nya ägaren till Xtremt, precis tillträtt. Tyvärr har ni kunder fått sitta emellan när Johan klappat ihop i år. Johan är ingen blåsare men han höll i lite för länge och till slut orkade han inte längre. Precis som någon tidigare skrev så kanske det är bäst att kliva av och det är det som skett nu.

De som beställt men inget hört kommer att höra av oss antingen via mail eller telefon. För ordrar som är processade redan så kommer Johan att hantera och avsluta dem men givetvis med oss som hjälp och stöd.

Jag hoppas detta kan lugna er i era funderingar. Mitt och Mikaels mål är att leva upp till det som Xtremt har stått för tidigare och såklart utveckla det vidare. Mer om det kommer man att kunna läsa inom kort på hemsidan.
Hoppas även att ni har förståelse för att vi är "nya på jobbet" och har lite uppstartshicka, det är mycket som skall startas upp för att allt skall fungera smidigt och enkelt för oss men framförallt för er kunder. Och för oss är det viktigt att städa upp i den oreda som finns så det går att blicka framåt.

Från och med 19 november ungefär så kommer det att gå att nå oss på telefonnumret på hemsidan men redan idag går det att kontakta mig på daniel@xtremt.se för frågor och funderingar.

MVH
Daniel Sohlin och Mikael Bengtsson
Xtremt.se
Trevligt när ägare kommer in o svarar i såna här trådar smile.

Lycka till med allt nu smile

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

96 Inlägg
16 november 2012
#29
Härligt! Skönt att det är nya ägare så att det går att fortsätta med företaget..


Whatever :)
1 652 Inlägg
16 november 2012
Trådstartare
#30
Lapp1 skrev:
Hej på er allihop.
Det är tråkigt att läsa om era dåliga erfarenheter. Dels för att det inte är roligt när saker inte fungerar som de skall och dels för att jag personligen måste vara med och dra i att försöka lösa sakerna på bästa sätt.

Jag är den nya ägaren till Xtremt, precis tillträtt. Tyvärr har ni kunder fått sitta emellan när Johan klappat ihop i år. Johan är ingen blåsare men han höll i lite för länge och till slut orkade han inte längre. Precis som någon tidigare skrev så kanske det är bäst att kliva av och det är det som skett nu.

De som beställt men inget hört kommer att höra av oss antingen via mail eller telefon. För ordrar som är processade redan så kommer Johan att hantera och avsluta dem men givetvis med oss som hjälp och stöd.

Jag hoppas detta kan lugna er i era funderingar. Mitt och Mikaels mål är att leva upp till det som Xtremt har stått för tidigare och såklart utveckla det vidare. Mer om det kommer man att kunna läsa inom kort på hemsidan.
Hoppas även att ni har förståelse för att vi är "nya på jobbet" och har lite uppstartshicka, det är mycket som skall startas upp för att allt skall fungera smidigt och enkelt för oss men framförallt för er kunder. Och för oss är det viktigt att städa upp i den oreda som finns så det går att blicka framåt.

Från och med 19 november ungefär så kommer det att gå att nå oss på telefonnumret på hemsidan men redan idag går det att kontakta mig på daniel@xtremt.se för frågor och funderingar.

MVH
Daniel Sohlin och Mikael Bengtsson
Xtremt.se
Se där ja, precis när man har gett upp allt vad hopp heter m.m.
Men detta hade jag på känn redan sen länge tillbaka när kronofogen etc vart inkopplat, tråkigt att man inte kan dölja sånt för sina kunder, men att han ljög, det är något som gör en redigt förbannad, varför ens ta emot beställningar , och för flera tusentals kronor och sen skylla på sina egna barn m.m. Så förstår om Johan inte mår bra.
Men hur blir det med saker och ting man inte fått och redan har betalt för? Dock har jag redan fått tag i delarna på annat håll men vill jätte gärna ha tillbaka mina pengar.. ?

Nog om gnäll!

Hoppas ni gör ett bättre jobb och lyfter upp Xtremt, för det behövs!
Senast redigerat av XeptiQ (16 november 2012)

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser


Sök