Emilius skrev:
DanneSundin skrev:
Är du rädd för 12v? Du måste ha stora problem.
Sen att du klankar ner på någon för att dem har en profilbild på en bil? Din profilbild ser ut som att komma från en tolvårings skärmsläckare, som gärna vill skryta om hur hans logitech 12" bas "har as hög bas" till datorn.
Sen att du inte har en aning om vad du pratar om är ju en annan femma. Du kommer verkligen INTE att spela bra utan någon gain.
Har du ens kopplat in ett steg någon gång? Jag bara undrar, eftersom att vi GÅNG PÅ GÅNG påpekat att LÅDAN ÄR DEN BÄSTA FÖRSTÄRKAREN. Har du en bra låda för basen så KOMMER det skaka FASTÄN du inte har så hög effekt!
Hänvisar till då jag tilltalar Evilaudio, någon jag har åtminstone en gnutta respekt för.
Jag "klankar ner" på din profilbild för väljer man att skryta om hur man äger en 740 så har man otroligt dålig smak,
och då kan du inte veta överdrivet mycket om kvalitet när det gäller bilstereo heller.
Min "Logitechbas" är loggan till någon som gör musik, vilket du omöjligen kunnat veta eftersom du inte klarar av att få på stereon i bilen med din kunskapsnivå, så du lyssnar nog inte överdrivet mycket på musik.
Jag har kopplat in ett antal steg någon gång, och det har ingen betydelse om jag, du eller någon annan nånsin kopplat in ett steg då det går att läsa sig till allt inom bilstereo. ÄVEN hur man ökar i ljudnivå medelst högtalarlådor.
När ska ni sluta påpeka att lådan är den bästa förstärkaren då? För detta vet jag ju om?
Som sagt, jag talar helst med läskunniga, inte Volvoraggare från Gnesta.
Och om man har ett steg med herrejösseseffekt och gainar ner för att matcha signalen på hans Hillman eller vad det nu är, vad är det man får då? Jo just precis, lite effekt. Och här sitter du och ska förklara för mig hur det kan spela även med lite effekt, idioti.