INATT EFTER KL 2 BLEV MIN BIL STULEN PÅ TORSGÅRDEN I VELLINGE! EN SVART VOLVO 740 T5 MED TONADE RUTOR RUNT OM OCH 18" mk 18 FÄLGAR PÅ NÄR DEN BLEV STULEN VET NÅGON NÅGONTING OM DETTA VAR SNÄLLA ATT HÖR AV ER TILL MIG 0708883332! DEN SOM HITTAR BILEN FÅR SÅ KLART HITTELÖN!!!
REGISTRERINGSNUMMER OEE412 !!
Alltså 0708883332!
Håll gärna utkik!
Senast redigerat av Jonasarvidsson (23 september 2012)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Hur _fan_ kan man göra nånting så ruttet -.- hur gjorde dom med rattlåset :S hoppas du får tag i dom j*vlarna
ska hålla utkik i växjöområdet om det är till någon hjälp snacka gärna me dina grannar och polares polare!
hur ska han veta hur dom gjorde med rattlåset han har ju inte bilen kvar??? synd på bilen hoppas dom hittar den hel och komplett.,..
jag har råkat bryta av nyckeln i en sån bil å därför undrade ja ifall han/någon viste hur man enklast pajar rattlåset utan att ta till extrema åtgärder
Hur _fan_ kan man göra nånting så ruttet -.- hur gjorde dom med rattlåset :S hoppas du får tag i dom j*vlarna
ska hålla utkik i växjöområdet om det är till någon hjälp snacka gärna me dina grannar och polares polare!
hur ska han veta hur dom gjorde med rattlåset han har ju inte bilen kvar??? synd på bilen hoppas dom hittar den hel och komplett.,..
jag har råkat bryta av nyckeln i en sån bil å därför undrade ja ifall han/någon viste hur man enklast pajar rattlåset utan att ta till extrema åtgärder
ont: inte hört något än?
Bara att lägga dig ner i passagerar sätet, ta spjärn och sparka sönder skiten. Funkade på en gammal 240 jag hade förut. Intressant att bryta sig in i sin egen bil och tjuvkoppla den.. Hem kom vi iaf
Finns ingen krog i närheten så nä det alternativet är uteslutet.
Tror dom avskräcktes efter all uppståndelse.. Vi är ett helt gäng som håller koll.. Riktigt mycket folk i närheten där alla känner alla. Så dom vågade nog inte sno någonting mer..