Hejsan! hade tänkt att höra lite här med er om billjud till min bil jag hade tänkt att jag ska ha 2x 5,25or och 2x diskanter och 2 högtalare i hathyllan där bak jag hade först tänkt att ha 6x9 där men jag har hört att det är inte det bästa att ha 6x9 när man har bas i bilen, vad kan man tänkta ha där midbasar? ge gärna några tips!
så jag ska ha 2x 5,25 o 2x diskanter o 2x midbasar/6x9or för 2500kr (inga slutsteg inblandade)
rymms inte 6,5or i dörrarna fram om man inte bygger om.. annars dom där dls rs5a som nån rekomendera lirar på gött, har det i min 855 med steg på dom å spelar på duktigt!
rymms inte 6,5or i dörrarna fram om man inte bygger om.. annars dom där dls rs5a som nån rekomendera lirar på gött, har det i min 855 med steg på dom å spelar på duktigt!
Gör väääldigt stor skillnad om du dämpar allt i dörren! Slänga en 30-spänn på ett par bafflar är även det en jäkligt bra investering. Installation är A och O!
Gör väääldigt stor skillnad om du dämpar allt i dörren! Slänga en 30-spänn på ett par bafflar är även det en jäkligt bra investering. Installation är A och O!
håller verkligen med dig där! men som sagt har massor av dämpningsmattor hemma och har dämpat dörrarna!