Har nu bestämt mig för att satsa rejält på drifting. Så har valt att bygga en bil efter proints alla konster och regler. Dom som känner mig vet mycket väl varför jag har valt att ta det här steget ;) tips och ideer är välkommna :)
Gött att det händer grejer! Ser bra ut, bara att köra på
Tackar jag kämpar på hoppas iaf på uppstart i år hinner tyvärr inte med mer än så just nu. Men senast nästa säsong ska jag fan köra. då jävlar ska ni få se på åka av
Blev till att ta lite delar idag på reservaren Passade även på att modda värmepaketet det här är innan. Han doch ta bort lite småsaker innan bilden. Så här blev det efter alla onödiga hål är igen limmade och båda elementen är borttagna samt så är paketet avsågat nästan 20cm vid värme elementet. Det blev endel skillnad i både storlek och vikt
Vadå sent? Jag har ju ibte ens fått ihop karossen ännu nu till lite uppdate jag ska ha karossen mer eller mindre färdig tills Älvdalens musik och motorfestival v.32 så nu ska jag lägga i en högre växel
Tanken är att jag ska lägga igen alla onödiga hål i torpedväggen nu i helgen om tiden räcker till ska jag även försöka blästra karossen endel. och så ska det gamla taket bort också
Jaså trodde du redan hade gjort det Ja den kommer ju bli det men jag vill inte stressa ihop det heller så att det inte håller jag har den står på jobbet i länna just nu