4 oktober 2012
Trådstartare
tjena.
sitter rätt så dagligen o kollar annonser på blocket o etc.
finner många intressanta bilar till udda priser, t.ex en ford mondeo efter -00 ligger mellan 10-20tusen, saab 9-3, 9-5, 99-03 ibland även -04 för samma priser, volvo x40 v70 runt -00 oxå, ja ni hajjar!
varför är just dessa bilar så billiga när dom är så pass nya? d måste ju betyda mkt fel, man vill bli av med dom nästan? menar, dessa bilar när dom va nya va riktigt schyssta iaf i min uppfattning?
hört att om man inte sköter årliga oljebytet på saab är motorn knullad redan efter ett par år samt(om) d skulle finnas ngn turbo är den oxå åt helvete. x40 är ju snuskigt billiga nu men verka som dom flesta är upprostade o d är ju inge kul alls? är d därför den är så billig pga kaross rostar upp?
har inget o säga om fård då jag ej vet ngt om dom, vet iaf att min polare som är bilmek sa att deras focus från senare -98 o framåt är guld(gällande minst problem o etc) men dom ligger inte heller på dessa priser som jag just uppgett.
sugen på o byta bil o dessa är fina bilar d kan man inte sticka under stolen med.
MVH
$