haha, kanske inte är så dyrt nej, men ändå, det ändrar ju så mkt och blir så gulligt så jag hade lagt ner energi på det först... sen fälgar är en smaksak
håller med om att man ska avvakta med fälgar tills man verkligen hittar nårga som man trivs med, som liksom ger den där "wow"-känslan. En fråga bara, varför lämnade du in för att montera stereon? Det är ju liksom det som är den roliga biten, att få göra det själv tycker jag. Tycker att din bil blir grymt snygg, kommer verkligen att göra sig med motivlacken
håller med om att man ska avvakta med fälgar tills man verkligen hittar nårga som man trivs med, som liksom ger den där "wow"-känslan. En fråga bara, varför lämnade du in för att montera stereon? Det är ju liksom det som är den roliga biten, att få göra det själv tycker jag. Tycker att din bil blir grymt snygg, kommer verkligen att göra sig med motivlacken
ja det är absolut inget som jag VILL stressa mig fram till men det är något jag inte kan sluta tänka på haha menmen jag är iaf säker på att jag kommer vara helnöjd när dom väl åker på för det är ju inga dåliga fälgar jag väljer mellan
nej jag kan inget om bilstereo, ville stanna under monteringen på BRL för att lära mig men det fick man ju inte jag tänker inte börja riva ut saker om jag inte vet vad jag pysslar med kan en hel del om audio men inte en bils uppbyggnad
tackar så mycket! ja det hoppas jag verkligen har snackat med den där tjejen (Linda hette hon btw) och vi ska komma överrens om ett pris håll till godo! men det lär dröjja, måste på med bodykittet först å så.
det är kassan som avgör tempot
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Ja men jag vill att folk ska skriva och kommentera så jag lär mig lite och så jag vet att jag är på rätt spar, that's all hehe
Dom hamna där bak om det va det du mena haha, vet ej om jag nämnde det men jag fick Power istället för Punch! Dom hade ej 5,25" inne bara power så jag fick dem för samma pris. Vill ni se bild?
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Ja det var koaxialerna det. Nästa sak på listan blir sänkning! Ehm tja det blir väl någon gång i början av november så håll till godo. Har även hittat min växelknopp som jag letat som en dåre efter! Såhär ser den ut:
Den lär köpas och monteras i samma veva som sänkningen då det är samma företag som säljer som skall montera Så nu är det bara börja spara pengar igen hehe.
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Nja asså vi får se, jag är ju djupt in love med dom fälgarna som sitter på VipMartie's bil, va ju fett inne på dem innan jag såg att han hade dem, så antingen så köper jag hans, eller så köper jag likadana och kör "syster-grej" med honom, typ åker på alla mässor å så ihop
tackar! desamma
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<