kommer nog stanna upp projektet lite, iaf vänta med att köpa in växellåda.. funderar på boka tid för min första tatuering och känns som en sån sak som ska sitta med hela livet är lite viktigare än att få ihop bilen ... men har ju fortfarande andra grejer jag kan göra som inte kostar så mycket pengar ... motorn har tyvärr inte kommit upp i stativet än, men jag, min mamma och pappa är bjudna på middag på lördag till min syster och hennes sambo där jag har både bil, motor och delar så man kan greja i helgen hoppas jag på kommer börja med att få in motorn på logen och sedan börja tvätta i motorutrymmet, lossa framskärmar och stötfångare fram när det är klart så får jag få upp motorn i stativet
Fick gjort en liten beställning idag på lite grejer så jag slipper köpa det senare detta beställde jag
Tial 50mm kopia
51mm silikonslang
8mm*11mm*1m vacumslang
och imorgon SKA jag fan få upp motorn i stativet och det är bestämt nu, städa undan grejer, lossa framskärmar, lossa stötfångaren fram, byte krängningshämmar stag och göra en motorutrymmes tvätt
ja de var ju lite som gick fel idag första var jag tvungen att kolla vad för fel det var på min systers svärfars bil, ingen fungerande högtryckstvätt så fick inte tvättat motorrummet, fick inte upp motorn i stativet för traktor j*veln inte funkade, hann inte byta krängningshämmar staget heller, men fick gjort en del grejer idag ändå som TUR var
"lite" grejer som syrrans sambo störde sig på för att det låg i vägen
bild på grupp a turbon som ska renoveras när man får in lite mer pengar till det
nu är ho RÄTT naken i fronten
haha blev ett par grejer kom dit lite mer grejer efteråt med
fick köpt lite saker igår iaf motorn kommer upp i stativ imorgon skulle jag tro då kommer insug skruvas av, tömma motorn på olja, lossa tråget, ska försöka hämta turbo och växellåda idag med även avgassystem