ja här om dagen hämtade jag en snorfräsch 940 originalturbo istället för den 16T turbon tyckte den var dålig dvs tyckte den glappade för mycket, och idag hämtade jag gas till pappas svets så idag står bygga vattenrör, svetsa sugsil på schemat bilder kommer ikväll när jag är klar och kommit hem, ska fixa lite med mor och fars bil innan
kan säga att de tyvärr inte blev några bilder idag, kapade bitar för vattenröret iaf så de är bara att nästa ihop, tyvärr så ville inte svetsen vara med så mycket så blev inget svetsande idag så får fixa en annan svets under nästa helg grejade även med lite annan skit idag men blev så förbannad på svetsen så blev tyvärr inte mycket gjort alls
just det, glömde en till grej vann en "gilla & dela" bild på facebook om en Catch Tank och blev förvånad när man fick ett pm att jag hade vunnit den så tog bilden på facebook som dom hade lagt upp så den får duga tills jag fått hem den
monterat de bakre vattenröret ja jag VET att motorn är skitig men ska bli ändringar på de när bilen är reggad när motorn och lådan åker ur igen för att fixas till i motorrummet
äntligen fått hem oljefilter för flyttaren/oljefilter kylaren
hämtade tråget idag på kortning, imorgon lämnas eventuellt allt iväg för tiggsvetsning så allt kanske är klart till nästa helg bara borra hål i blocket och gänga så motorn slipper sitta i 4 bult totalt i motorfästena
Kommer väl förhoppningsvis lite bilder imorgon med
Gött, väntar på fler bilder o uppdateringar under helgen!
blir bara grejerna från tiggsvetsningen klart idag eller imorgon så kommer de bli lite mer bilder måste beställa lite packningar samt limmet mellan block och tråg