Seriöst, är inte det där en typisk wannabe-sportbil? Går säkert bra, men den är ju halvvägs till en familjebil! 4 dörrar och grejer...
Kanske bara jag, men jag tycker en sportbil ska vara kompromisslös, i alla fall mer än så. Dessutom ser den inte tillräckligt bra ut. Blandning mellan Mazda6 och Miata.
Den har ingen turbo så det blir svårt att få mer fart på den för en billig peng. Den kostar en hel del osv. Hur kan man säga att det där är en bra sportbil, hur kan man säga att det är en bra bil överhuvudtaget?! Den är ju inte ens speciell...
RX-8 är en trevlig sportbil som är skitsnygg o tycker ni inte att den är speciell så har ni inte sett den i verkligheten hur många bilar har suicide doors orginal. MEN om man jämför den med 350z så har den ju inte en chans i helvete vad det gäller något. Men den är klart speciell o mycket snygg tror dessutom att den har lite annorlunda hastighets mätare.....
Den är inte ful, men den känns inte riktigt som en sportbil. Den ska bara ha två framdörrar liksom, den är inte så speciellt mycket effekt heller. Om som tidigare nämnt har den itne en chans mot en 350Z eftersom 350Z verkligen är speciell och inte lika "kompromissad". Min åsikt. Skulle aldrig aldrig aldrig välja den framför en S2000, 350Z eller liknande.