Har alltid drömt om en S2a meen tyvärr e inte allt annat med på de, så då får de bli en S2-Replika och det tror jag aldrig jag har sett nån ha här, hoppas inte de iaf :) Köpte bilen för 4 år sen och har gjort lite då och då och... Visa mer
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Efter att min pärla inte fått kärlek på lite mer än 2 år å inte ens gått igenom bes så va ja taggad som tusan igår, på att ta hem den å sätta igång å fixa den igen meeeeen, nä de va nog inte meningen fick ta startkablar för att få liv i den å hann köra ca 20 meter så pissade de bensin nånstans ifrån å den stendog, blev att putta tbx den in i garaget Meeeeen ja tänker inte ge mej, blir in å försöka se vart de kommer ifrån å försöka åtgärda de
Efter lite meck så pärlan äntligen hemma, körde obesiktigad, oskattat å oförsäkrat så de va lite nervöst Anledningen till bränsleläckaget va att en slang hoppat av Lämnade in bilen på verkstad för 2-3 år sen när jag fick anmärkning på att de va rostigt, Mekonomenverkstaden bytte till gummisladdar å jag trodde de va bra gjort! Men tydligen hade han satt en slangklämma på två gummislangar utan nått rör emellan, klantskallig eller bara dumskalle
Ikväll efter 10 timmars jobb så blev de några kalla bärs å en riktig tvätt av bilen, nästan så man vill slå sej själv för att man varit så kass på att ta hand om den enda trösten e nog att att hade jag inte varit så noga med den innan, så hade den varit typ skrot nu tror jag
Längesen jag gjorde nått på Audin men i sommar har de fixats lite, har renoverat å lackat om oken, satt på strobolampor fram och byggt om grillen så den är jag helt ensam om att ha i hela Europa skulle jag tro Ska fixa bilder i dagarna Är lite sugen på att dra ner till Helsingborg på lördagkväll, det är ju Vallåkraträffen och då brukar de hända lite skoj Nån annan kul prick som ska dit?