Tja glest med uppdateringar...

Veven och stakarna är nu i allafall inlämnade för slipning samt inpassning.
Nya kolvar är beställda från USA, blev 2st V8 kit från Ross som passar ganska bra rakt av.
Rätt komphöjd och volym i domen, dock fel pinnbult så får bussa om stakarna
Är ju smidda saker så blir fint med en helsmidd bottendel

Måsta ta och riva den andra motorn jag har ståendes så jag får loss fodrena och topparna.
Fodren som jag har liggandes är 4st värmenypta så bättre att dom dom fräscha ur den andra motorn
Dom ska iofs borras upp 0,7mm för dom nya kolvarna.
Topparna som ska användas blir "Heron" topparna dvs. inget förbränningsrum i toppen utan det ligger i kolven.
Ska även börja med karossen igen så jag får dit skärmen, framspoiler samt sidokjolarna.
Sen är det bara att riva allt krom och lister och börja slipa inför lackeringen.
Tja var nog allt för tillfället......