Då denna träff bara blir populärare varje år så kör vi igen!
Antagligen så kommer vi att fylla parkeringen igen, men då börjar vi på nästa
Träffen är för Tyska och Japanska bilar! Har du bil av annat ursprung får du gärna komma men vi ser gärna att ni ställer er vi sidan om.
Beroende på hur många som anmäler sig här/facebook så står det mellan två olika parkeringar, Maxi & Coop Bygg. De ligger inom samma kvarter typ. Platsen bestäms när det är drygt 1 månad innan evenemangets start.
Det öppnar hösten 2013, om det skulle vara så att parkeringen är "klar" och att man kommer in på området så är ju den självfallet perfekt, men jag tror inte att så är fallet den 18 maj
Det öppnar hösten 2013, om det skulle vara så att parkeringen är "klar" och att man kommer in på området så är ju den självfallet perfekt, men jag tror inte att så är fallet den 18 maj
Shit, trodde det snart skulle vara klart
Det var väl snack om att de skulle öppna i samma vända som förbifarten, men icke. De plattar väl till marken nu, och sen i vår så.. Går ju fort när de väl börjar bygga. 2 veckor va?