2911
Sök

GTA 5 - Ps3

1 641 Inlägg
3 november 2013
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Mr_M_ skrev:
Jag vill fråga alla i denna tråd som är med i garaget crewet, vart fan alla håller hus?
Vi är 14st medlemmar har jag för mig. Vi var 6st som spelade igår samtidigt, vilket var riktigt kul. Grymt ös när man ska döda poliser osv.. Men vart är resterande medlemmar?

Dieselsmurfen har jag förstått har fullt upp, men han är med emellanåt ändå. Så då är vi 7st med:
Mig själv/ Mr_M_ - Muppen38
Kalltkaffe - Supradupra
BlauMes - BlauMes
Lillkanto - Lillkanto
Tempz - Emilijo
Har missat nån här, dåligt minne, jo tack, jag vet tongue

Jag har sett att det är kanske 2st som spelar, men aldrig spelar med "oss". Vad är det då för nytta att vara med i crewet? Men vart är resten?

Nja. Men visst är det lite körigt. Skaffa INTE 3 ungar. 2 räcker bra. Övrig tid är vila. Men jag är med så mycket jag orkar. Spelar ni nu?

Hahah.. Spelade inget igår, var på dejt :p
Men kommer spela i veckan och nästa helg kan jag hela helgen big_smile

Men undrar ändå vart alla andra i crewet är?

Det strulade å jävlades bara tycker jag så man lessnade väl lite grann tongue

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
3 november 2013
Funkar problemfritt för mej nu o fy satan så kul vi har när vi e flera som lirar!!

Btw har jag skapat ett crew för oss som gillar volvo och spelar gtav. VolvoLoversSweden heter det! joina gärna smile

Volvo V70N 2,5T projekt>>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290249
www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
4 november 2013
Munkis skrev:
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Nja. Men visst är det lite körigt. Skaffa INTE 3 ungar. 2 räcker bra. Övrig tid är vila. Men jag är med så mycket jag orkar. Spelar ni nu?

Det strulade för oss alla i början, och det börjar bli mycket bättre nu. Tycker du ska ge det några chanser till ändå smile Grymt kul när vi är flera stycken som spelar samtidigt. Det går inte att hålla sig för skatt, haha

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

1 641 Inlägg
4 november 2013
Mr_M_ skrev:
Munkis skrev:
Mr_M_ skrev:

Det strulade för oss alla i början, och det börjar bli mycket bättre nu. Tycker du ska ge det några chanser till ändå smile Grymt kul när vi är flera stycken som spelar samtidigt. Det går inte att hålla sig för skatt, haha

Ja, jag får väl göra det tongue

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
7 november 2013
Gick online nu och har fått mina 500000$!

Nån annan som fått?

www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

3 519 Inlägg
7 november 2013
Lillkanto skrev:
Gick online nu och har fått mina 500000$!

Nån annan som fått?

Yes, fick mina igår smile

3 519 Inlägg
9 november 2013
Som några vet så har även jag nu skaffat headset, grymt mycket bättre och roligare när man är flera. Min är dock endast en öronsnäcka med mic. Kostar 199kr på Game. Duger helt klart, och lätt värt pengarna

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
9 november 2013
i
Mr_M_ skrev:
Som några vet så har även jag nu skaffat headset, grymt mycket bättre och roligare när man är flera. Min är dock endast en öronsnäcka med mic. Kostar 199kr på Game. Duger helt klart, och lätt värt pengarna

Du hördes jävligt bra faktiskt! men igår kunde jag inte ha ljud på för hade en unge som sov här... Emiljolo hörs knappt för mej, ibland bara.

www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

3 519 Inlägg
9 november 2013
Lillkanto skrev:
i
Mr_M_ skrev:

Du hördes jävligt bra faktiskt! men igår kunde jag inte ha ljud på för hade en unge som sov här... Emiljolo hörs knappt för mej, ibland bara.

Kul att höra att det hördes bra smile
Om inte Emilijo läser detta så får jag säga till honom höja volymen på tillbehörs inställningar på konsolens meny till "5" som jag har, istället för "3" som är förinställt. Så kanske det funkar bättre

210 Inlägg
9 november 2013
Mr_M_ skrev:
Lillkanto skrev:
i
Mr_M_ skrev:

Om inte Emilijo läser detta så får jag säga till honom höja volymen på tillbehörs inställningar på konsolens meny till "5" som jag har, istället för "3" som är förinställt. Så kanske det funkar bättre

Höjde igår till 5. hade 4 innan. Men det blir dåligt ljud om man själv inte har headset/öronsnäcka. Jag hör ju andras röster i öronsnäckan, och ni hör ju oss ut i vanliga högtalarna...

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!

3 519 Inlägg
9 november 2013
Tempz skrev:
Mr_M_ skrev:
Lillkanto skrev:
i

Höjde igår till 5. hade 4 innan. Men det blir dåligt ljud om man själv inte har headset/öronsnäcka. Jag hör ju andras röster i öronsnäckan, och ni hör ju oss ut i vanliga högtalarna...

Huvudsaken vi hörs big_smile
Loggar in lite senare och kör några timmar

1 801 Inlägg
13 november 2013
Jag har fixat headset!! big_smile
Nu ska ni alla få höra mitt ondskefulla asflabb när jag klubbar ner er >big_smile

3 519 Inlägg
13 november 2013
BlauMes skrev:
Jag har fixat headset!! big_smile
Nu ska ni alla få höra mitt ondskefulla asflabb när jag klubbar ner er >big_smile

Kul smile
För nu är vi 5st med headset, dock räknade jag med dieselsmurfen nu också, men han är inte online ofta längre..

3 519 Inlägg
13 november 2013
Meddelar bara att jag bytt användarnamn, så ni vet smile

Bullet---, du lär ju spela med oss nån dag snart så alla kan lira. Vi brukar vara, Emilijo, lillkanto, muppen38 (jag) och supradupra. BlauMes ibland, och nu du smile Alla vi utom lillkanto har headset också smile

3 519 Inlägg
13 november 2013
Bullet--- skrev:
user_name skrev:
Meddelar bara att jag bytt användarnamn, så ni vet smile

Bullet---, du lär ju spela med oss nån dag snart så alla kan lira. Vi brukar vara, Emilijo, lillkanto, muppen38 (jag) och supradupra. BlauMes ibland, och nu du smile Alla vi utom lillkanto har headset också smile

Vad heter du på PSN så jag kan lägga till dig?

Muppen38 på ps3
Men bytte användarnamn här på gorg smile

3 519 Inlägg
13 november 2013
Bullet--- skrev:
user_name skrev:
Bullet--- skrev:

Vad heter du på PSN så jag kan lägga till dig?

Muppen38 på ps3
Men bytte användarnamn här på gorg smile

Jaha, men du var på min lista igår men inte nu. Då måste du tagit bort mig isåfall tongue Men men ...

Jo, jag tog bort dig tongue Trodde du körde xbox, var därför hmm Sorry

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
13 november 2013
Lär väl ta och införskaffa ett headset jag å.., jobbigt att bara kunna kommunicera med tutan eller pausa och skriva med de där krånglet:)

Tycker dock bara att muppen38 hörs, ni andra hör jag bara kanske ett ord i en mening om jag har tur för de e så låg volym... har ni micken långt från munnen eller är det muppen som  har jävligt bra grejer?

www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

3 519 Inlägg
14 november 2013
Lillkanto skrev:
Lär väl ta och införskaffa ett headset jag å.., jobbigt att bara kunna kommunicera med tutan eller pausa och skriva med de där krånglet:)

Tycker dock bara att muppen38 hörs, ni andra hör jag bara kanske ett ord i en mening om jag har tur för de e så låg volym... har ni micken långt från munnen eller är det muppen som  har jävligt bra grejer?

Jag har ju ändå en skit grej tongue
Men kul att jag hörs iaf smile
Resten kan jag inte svara på...

1 801 Inlägg
14 november 2013
Som jag förstod så hördes jag igår.
När jag skulle testa den verkade det bli världens rundgång när jg lyssna. Men tror inte det ar när jag spela .
Det blir lite roligare helt enkelt när man kan kommunicera :-)

3 519 Inlägg
14 november 2013
Jag kommer spela ikväll smile

Sök