Tiurinen skrev:
Riktigt fint bygge !

får komma förbi å kika någon gång då jag inte bor långt ifrån dig

Tack!

Det har du rätt i! inte alls långt ifrån, trodde nästan man var ensam här borta att åka förutom min kompis som även köpte sig en Skyline nyss..

bara och komma och kika, kan ju tyvärr inte åka med min i nuläget..
Lika bra och updatera lite smått när man ändå håller på.. hela J*vla sommaren har gått åt att felsöka..felsöka varför bilen bara går på 4 cylindrar titt som tätt. Ett tag fungerade den fint i 2 veckor, började på att mappa bilen
efter vägen, åkte hem och stängde av sedan har den hela tiden bara gått på 4 cylindrar igen

Rev tom hela motorhärvan för att undersöka kabelbrott osv men inga fel där heller som jag hade hoppats på..
Det konstiga är att den får soppa och gnista till alla med och komp har den.
Så nu står man här, förhoppningsvis får man prova Haltech boxen i polarens nyinköpta Skyline, det lutar
skarpt åt att det är den som krånglar i nuläget, är det så hoppas jag verkligen säljaren tar sitt ansvar så jag
får skicka tillbaka boxen och få en ny. Och det lär ju säkert ta ett par månader så får nog bli och skaffa ett
apexi fc isf undertiden så man kan få mappa och åka lite mer innan snön kommer:)
Någon som vet om man
kan köra power fc utan originala lambdasensorerna?Även monterat min BTR ifrån turbobanditen, fått hem en D1 Catchtank som jag måste sätta upp någonstans
och väntar även på ett xenonkit samt den nyare devil device "pysventilen" som jag ska prova o slänga på.
// Emiiilz