Ska börja med att presentera mig lite är en vanlig kille med massa skit o idér i huvudet mest hela tiden vissa gå att genomföra vissa inte. Är god vän med Carbonloader (Alex) o DrDude (Caddy) här på garaget. Vi hjälper varandra med det mesta när det gäller våra bilar, alla har vi vår specialitet, Alex med sin kolfiber o gjutkunskap, Caddy med sin plåt o svetskunskap. O jag då med el o ljud o allt annat som innebär sladdar o dylikt. Var med o byggde the Rising som sågs på Elmia 2012 i Risetrades monter. Är vice ordförande i TCG (Team Carkings Garage) Där även alex o Caddy sitter ed.
Detta året Hade jag tänkt bygga på min egen lite smått o får se hur mycket det spårar ur. Tanken är som det är nu, lägga vinyl över hela bilen o fräscha upp inredningen lite. kommer uppdatera här så ofta jag kan.
lite bilder på hur bilen sett ut o hur den ser ut idag o hur jag tänkt mig att den ska se ut dock är slutstadiet väldigt svagt slutresultat kan komma att ändras under tiden.
Så här såg den ut när jag köpte den
hänt lite sedan dessögonlock i kolfiber dock är dessa prototyper men tackar ändå Carbonloaded för hjälpen
Bakdämparen har bytt skepnad en aning
Lika så innertaket från skitgrå till svart
Laddtrycksmätare har kommit på plats med hållare Tackar Drdude för det
Fälgarna har också bytt skepnad detta är inte slutgiltigt resultat utan bara en test på hur det skulle se ut
Lite saker är på väg hem o lite har redan kommit
Styrleder från clausautoparts
Dessa är på väg hem till mig nu å beräknas vara här på fredag Coilovers från XYZ
Även dessa är beställda o på väg hem från FK