Angående: Barkabyflyg Fält!!

pickalurven
1 december 2012 · 9 Inlägg

Tjenare grabbar o flickor! Nu är det så här att jag o några polare har dragit ihop ett gäng och ska dra till barkabyflyg fält ikväll någon gång! Glid gärna dit dra med folk så blir det nog grymt!

22.30 tänkt o vara där då!






Kör inte på snubben som åker snowracer bakom en bil!!!!

Thompson
1 december 2012 · 9 Inlägg

jag trodde det var spärrat överallt på grund av byggnationen av nya hus??

san-Andreas
1 december 2012 · 156 Inlägg

kanske kommer

tjing
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
pickalurven
2 december 2012 · 9 Inlägg

nej det är öppet på baksidan, ganska dålig väglag där nu snor halt o uppkört över allt. vi har flyttat på bommarna som står på stripen wink

matte_dj
2 december 2012 · 258 Inlägg

haha de va en lätt match! wink

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
Thompson
2 december 2012 · 9 Inlägg

helt suveränt ställe att sladda på med riktigt lagom grep, för mina allround däck i alla fall.
såg att slingan runt som alla körde på hade fått ett "ideal spår" som var typ bara is, men körde man på de öppna bitarna på landnings rakan så var det bättre

Lopphunden Turbobonde
2 december 2012 · 277 Inlägg

Skriv gärna ett par dagar innan så man hinner se sånna här tillfällen!!! mad
Hoppas på fler tillfällen i vinter! smile

In rust we trust!
Volvo 940 LTT "Slagskeppet" (1996)
pickalurven
3 december 2012 · 9 Inlägg

Det kommer bli varje helg fredag o lördag! inga problem lägger upp några nya tråder smile om nu folk vill hänga med dit big_smile i lördas var det 25/30 bilar där



Kommer ha kvar troden och inte göra en ny smile

Senast redigerat av pickalurven (3 december 2012)

Lopphunden Turbobonde
3 december 2012 · 277 Inlägg

pickalurven skrev:
Det kommer bli varje helg fredag o lördag! inga problem lägger upp några nya tråder smile om nu folk vill hänga med dit big_smile i lördas var det 25/30 bilar där



Kommer ha kvar troden och inte göra en ny smile

Härligt härligt! smile

In rust we trust!
Volvo 940 LTT "Slagskeppet" (1996)
pickalurven
3 december 2012 · 9 Inlägg

det blir bara bättre o bättre wink

pickalurven
3 december 2012 · 9 Inlägg

Thompson skrev:
jag trodde det var spärrat överallt på grund av byggnationen av nya hus??

Nej det är det inte, bara så du inte rör deras grejer så får hur många som helst vara där. lol

pickalurven
5 december 2012 · 9 Inlägg

Vi har ett ganska stort problem!!! jag måste fixa någon som kan ploga upp stripen på barkabyflyg. det är typ 20cm snö där just nu om inte mer!.... om ni har någon vet någon så skriv det järna här!

chrizz Administratör
6 december 2012 · 11 790 Inlägg

Är det verkligen lagligt att ta sig in där? Det låter verkligen inte som det. "Det råkar vara öppnet, så vi kör in" ... nja?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Fjomppa
6 december 2012 · 24 Inlägg

tjena har någon någon aning om hur det ser ut där hur är framkomligheten? smile

pickalurven
6 december 2012 · 9 Inlägg

chrizz skrev:
Är det verkligen lagligt att ta sig in där? Det låter verkligen inte som det. "Det råkar vara öppnet, så vi kör in" ... nja?

Jag har ingen aning om det är olagligt eller om det är lagligt men alla poliser säger att man inte får vara på solvalla och du får vara på en parkering vid ett köp centrum.. så varför får du inte vara på flygfältet som är ner stängt, det dom har sagt till mig så får du vara där om du inte rör deras saker där eller förstör nått. Det har varit öppet flera år i rad. och dom vet själva att vi är där o sladdar. tongue

pickalurven
6 december 2012 · 9 Inlägg

finnelainen skrev:
tjena har någon någon aning om hur det ser ut där hur är framkomligheten? smile

Det är 20cm snö där några var där o sladdade igår men vet ej hur det ser ut efter det hmm

Pegma
6 december 2012 · 27 Inlägg

chrizz skrev:
Är det verkligen lagligt att ta sig in där? Det låter verkligen inte som det. "Det råkar vara öppnet, så vi kör in" ... nja?

När jag var där i söndags så kom det fram en gubbe från flygar klubben och undrade om vi kunde hålla oss till den "bortre" delen av landningsbanan då han skulle lyfta med ett plan. Gubben var jätte trevlig o verkade inte alls vara sur över att vi var där, så jag tror nog det är okej att vi är där så länge ingen gör nått dumt.

Jicatoha
6 december 2012 · 86 Inlägg

Var där i somras med polaren och lekte runt i 2h.. ca sen kom polisen och skickade iväg oss och började bråka om att plan kan faktiskt landa här.... ( det var stora högar med sten ) på landningsbanan. men det var ok att vi ståd utan för ikea parkeringen och böööööörnade och lekte...

Volvo 945 Ltt "Red Container" (1998)
Volvo 740 GL "Veemern" (1990)
Fjomppa
6 december 2012 · 24 Inlägg

pickalurven skrev:

finnelainen skrev:
tjena har någon någon aning om hur det ser ut där hur är framkomligheten? smile

Det är 20cm snö där några var där o sladdade igår men vet ej hur det ser ut efter det hmm

okej okej ingen som vet om det ens är värt att åka ditt och kolla ingen som varit där sedan dess?

pickalurven
7 december 2012 · 9 Inlägg

finnelainen skrev:

pickalurven skrev:

finnelainen skrev:
tjena har någon någon aning om hur det ser ut där hur är framkomligheten? smile

Det är 20cm snö där några var där o sladdade igår men vet ej hur det ser ut efter det hmm

okej okej ingen som vet om det ens är värt att åka ditt och kolla ingen som varit där sedan dess?

en polare till mig har varit där det är runt 20cm där säger han, men har inte sett med egna ögon hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang