Jäääääääääääääääääääääääääklar vad glad jag är nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men ! Vi kör från början !
Vid 16-tiden får vi Ok från H. att dra oss upp till Trollhättan då grejerna blivit monterade..
Så jag, Viktor och Josse drar oss uppåt i hans 940 T5:a så vi kunde bänka den med som han har massor av planer för !
Väl framme så kör vi den direkt upp i bänken..
Innan gissade vi på va de skulle bli för siffror och vi kom faktiskt riktigt nära.. vet inte om jag ska skriva ut siffrorna här då han kanske vill göra de själv på sin sida ( Kalen ) så låter han sköta de
Efter de tog jag och H. och luftade bromsarna... för vad har hänt; Ääääääääääääääääntligen har jag fått nya bromsar ! Inget mer bromsvibrerande !
Såååååå göötttt !
Sen... moment of truuuuuuuth !
MIN TUR !
[video]http://www.garaget.org/video/139638[/video]
400-strecket passerat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!404Hk / 545Nm !Mitt mål för 2013 är nått.. gått förbi 400hk ( motorhästar i detta fall )
Kammarna gav vad dom lovade.. i mitt fall 26WHP !
Före och efter installation av kammar !
Det har tagit hela 2013 men nu är de iallafall nått haha
Nästa mål är 400WHP.. vette tusan om jag/vi hinner med detta men vi får se om de kan få fram någon E85-mapp m.m i år.. men tror nog detta blir nästa års projekt.
Skitsammma.. glad Christian tackar för sig och går och lägger sig med ett smiiiiiiiiiiiiiiiile på läpparna !