2 bilar stulna någon gång mellan 1-3 inatt 4 december, RON439 744 turbodiesel -88 silvrig och RNJ061 945 turbodiesel -93 mörkgrå med mkt krom, även 18" super dtm, röd 850 r-front, M90 växellåda, D24 topplock helt nytt och en hel del andra d24 DELAR bland annat, vindavvisare, usa blinkers och en hel del annat, STOR belöning till ett avgörande tips. Ring mig 0721-878842 alla tips välkomna, dela gärna och sprid ut till alla Matthias Rasmussen heter jag och kan kontaktas även på facebook, pga jobb är aktiviteten relativt låg på detta forum. https://www.facebook.com/matthias.rasmussen.980 Troligtvis kommer bilarna att slaktas för att plocka motor och låda och en hel del ovanlig extrautrustning som classic-träpaneler, helskinn vindavvisare glastaklucka för att nämna några saker, så om någon försöker sälja delar som passar in här kontakta mig.
Var väl en annab från trelleborg som blev av med en 740 i trelleborg. Har för mig den hittades i närheten. Kanske samma tjuv Vet att tråden låg här i efterlystdelen Värt att kolla kanske
Om du inte är tokförbannad har du inte koll på vad som pågår
Tack för allt stöd. Zwudda ja jag vet inte vad jag gör när jag får reda på vilka det är. Polisen var på gården för att säkra spår o dom hade ett ganska långt samtal med mig för dom frågade mig rakt ut vad som kommer hända om jag får tag på dom. Det är i princip bara dieseldelar som stulits, min flickväns 945 Turbo Polar -96 med M90 stod ute och med nycklarna i, ändå valde dem att bryta sig in för att stjäla dieslarna. Amir_v8: En hel del som stämmer i annonsen men den är utlagd 7 november så han är oskyldig, men tack ändå.
Tack för allt stöd. Zwudda ja jag vet inte vad jag gör när jag får reda på vilka det är. Polisen var på gården för att säkra spår o dom hade ett ganska långt samtal med mig för dom frågade mig rakt ut vad som kommer hända om jag får tag på dom. Det är i princip bara dieseldelar som stulits, min flickväns 945 Turbo Polar -96 med M90 stod ute och med nycklarna i, ändå valde dem att bryta sig in för att stjäla dieslarna. Amir_v8: En hel del som stämmer i annonsen men den är utlagd 7 november så han är oskyldig, men tack ändå.
Var ett tag sedan jag la ut något på blocket men kan man inte gå in och redigera sin annons eller ändra? Någon som vet så rätta mig gärna.
Var ett tag sedan jag la ut något på blocket men kan man inte gå in och redigera sin annons eller ändra? Någon som vet så rätta mig gärna.
Jo det kan man, men jag tror datum förnyas när annonsen ändras/förnyas, inte riktigt säker men.
Jo det kan man, men jag tror datum förnyas när annonsen ändras/förnyas, inte riktigt säker men.
Där ser man! Någon som har mer koll på blocket angående uppdatering och datum av annonser? Går det ändra en annons utan att datumet uppdateras så är den annonsen kanske lite mer intressant?