Liiten update!
Var ute till landet i helgen, kom redan i fredagskväll och med min otur som jag hade då så sprack ena linsen i ögat och jag hade inga i reserv
iaf, så när jag vaknade på lördagen så var det -22, men man som man är gick man ut halvt blind och la sig i snön och försökte kolla hur allvarlig rosten var.
Det visade sig vara ett "litet" rosthål på ca 6*10cm stort hål bakom ena innerskärmen, en enkel fix!
Sedan frös jag fast i marken..
var bara att krypa ur tröjan och slita bort den från marken och promenera in för ett par bullar.
Efter det gick jag och studerade fälgarna lite och måttade lite för nya Alfa Romeo märken till de nya fälgarna
62mm stora bör de vara!
Men däckverkstan var stängd så jag ville inte börja fixa med fälgarna förns däcken är av, så blev att drömma lite istället
Har iaf hittat en beg. front som jag ev. köper om 1-2 veckor då jag är på besök i Trollhättan (den ligger på en skrot där.) om jag inte fixat till den nuvarande vill säga
Har även fått mina nya stötdämpare fram samt ena skärmhållaren, så väntar på att få den andra innan jag hämtar ut det så de inte "glömmer" den
har nämligen hänt förut ^-^
Jag kommer troligtvis inte byta ut stötdämparna bak då de är i mycket bättre skick än fram
samt att de kostar 4 gånger mera än fram, samt att ingen har suttit i bak så misstänker att de är i bra kondition
Det enda i bildväg jag har att erbjuda just nu är en mobilbild på en fälg
minneskortet är kvar hemma och jag är på jobbet så!
När snön försvinner/slutar dimpa ner, så kommer 280:in rullas ut och Alfan ta dess plats för att fixa med toppen samt ev. byta kam!
Håll till godo 95% text 1% bild 4% bs!
MvH //Erik