Hej
Vi är ett antal bilentusiaster som kommer att åka ner till Köpenhamn från Norrköping/Göteborg och sedan ner till Monaco som slutpunkt.
Min fråga är om det finns flera likasinnade som inte bara snackar utan gör det också.
Så lite snack som möjligt utan vi gör det.
Sweden och ner till sportbilens maffia stad Monaco med Formel-1 och lite mera godis....
Vi kommer att åka ner över tyskands A7:an (transportsträcka överljuds hastighet) och sen blir det stopp i sagans by "Samnaun" i eventuellt 2nätter mkt fint kan tilläggas.
Sen glider vi ner mot Stelvio passet med sina 47härliga kurvor innan vi är uppe vid "Tibets resturangen" avnjuter dagens lunch med en härlig dryck.
Därefter glider vi vidare ner mot Gardasjön med flera pass och berg under färden kommer det bli någon natt på hotel där innan vi når Brescia.
Målet är att komma fram till Brescia på eftermidagen den 24/5 för att samlas på första macken där vi kommer att möta upp mer folk med mera sportbilar och inte vilka sportbilar som helst...
Därefter kommer vi köra dom 50milen ca5-6timmar ända in till Fairmont hotellet (nålenskurva) för banan är öppen på kvällen...
Där kommer min (co-pilot) Junior att träffa alla sina Team/vänner/fans.
Känner du dig manad att hänga på har du en bil som klara detta äventyr är man ett par stycken i bilen så blir det inte så dyrt om man delar på notan... Det finns camping nära monaco om ni inte vill bo på hotell.
Boende bokar ni själva båtar/hotell ja allt som behöver bokas.... För det är överbefolkat med folk i Monaco den helgen.
Allt är till självkostnads pris...
Har du frågor kom gärna med dom,jag har svar...
Körningen kommer att göras under tillåten hastighet för filmning av sportbilar.
Väl mött.... ca 5månader kvar så ni hinner meka klart era bilar.....
18 veckor idag....
Driver Thomas med Co-pilot"Junior"
Denna kväll kommmer min Junior aldrig glömma....