Uppdateringsdags igen. En hel del skruvande har de blivit men inte mycke att ta kort på. Har satt ihop de igen med nya packningar och packboxar men de visade sig va onödigt då de läckte fortfarande. Ner med skiten igen och testa en ny taktik...packning på tub överallt. Varenda skruvål som fanns, varje packbox, kamöverfallen vid dreven, ventilkåpan....med andra ord överallt. Sen ihop med skiten igen och vips så var de snustorrt överallt.
Inte en droppe har kommit än och är mycket glad för de. Sen har jag provkört en del och visar sig att den plötsligt laddade 1,3 och fick alldeles för lite soppa så sänkte bara laddet och vips så gick den som en klocka igen. (Hostade en del innan) Film på detta fast i ganska dålig kvalite då jag provade en billigare actionkamera samtidigt.
http://www.youtube.com/watch?v=wISVk0Mi … mp;index=1Nu lite bilder. Inte så mycket att se men de roar väl alltid nån jävel.
Fläktmontering med stilig klassisk ståltråd.
Fronten som jag tänkte fixa lite extra luftintag i.
Rengörning för tåligare oljepumpspackning. Tackar Tobbe på sm för den
Sen va de ihop ytterliggare en gång.
Så nu är jag nästintill redo.
Lite småpillande kvar som luftintagen, städning och lite sprayburkslackning inne, handbromsspänning sen blir de nog att byta till c20let-spridare då de ligger på gränsen till för lite så kan man kanske höja laddet lite lite till sen. Se vad den presterar detta året tidsmässigt.