Riktigt fräck faktiskt. Brukar ta en stund och vänja sig vid en ny modell. Tyckte faktiskt inte om S60 i början, men idag är det en av Volvos snyggaste modeller tycker jag. Så ja, jag tror det blir en hit.
Riktigt fräck faktiskt. Brukar ta en stund och vänja sig vid en ny modell. Tyckte faktiskt inte om S60 i början, men idag är det en av Volvos snyggaste modeller tycker jag. Så ja, jag tror det blir en hit.
Upplever samma sak. Har ett jävla problem att börja gilla nya modeller men sen så kommer det efter ett litet tag. Tyckte att s40n, v50, v70n var fula som stryk i början men nu gillar jag dom. Den här nya v70:n såg helt okej ut, och man lär ju bara tycka om den mer och mer, framför allt motoralternativet. Tyvärr så lär det inte kosta 50 spänn och mosbricka med den motorn i
Jag tror du är lite rädd för att bli från åkt i en helt vanlig volvo som är sveriges mest sålda bil dessutom.
Det är väll inte en "helt vanlig volvo", tror knappast att en medelsvenson köper en AWD med V8 på 370hk direkt. Jag menade att det fortfarande var en Volvo, dvs den ser tråkig ut (om man inte lägger ner massa pengar på styling osv). Det är en riktig sleeper det där.
Jag förstår inte varför folk tycker dom där är snygga. Ser ju precis likadan ut (dvs tråkig) som alla andra tidigare modeller. Dock är det ju najs att dom går åt rätt håll iaf, V8 is teh shit! Skulle vara intressant å höra hur den låter med sportavgas, inte varje dag man stöter på en Volvo med en riktig motor!
hmm ser helmysko ut ju.. Som en gammal mitsubishi rakt bakifrån
jaja, man vänjer sig väl.. Ser inte ut att bli nå vidare styling-objekt.
C30 ser också jävligt mysko ut.. Som en gammal sketen 480
jag ¨håller med om C30, den e så jäkla ful...jag fattar inte vad de tänkte med när de gjorde den bilen! de ska konkurrera med BMW 1-serien och audi A3....båda e mkt snyggare!
Helt sinnessjukt snygg. Blev riktigt bra kombivariant av nya S80, det blir ju dom första snygga volvosarna sen S90/V90 slutade tillverkas! Men C30 är bara att skrota. XC60 dock ser ut att kunna bli cool.
stör mig så jävligt på en sak på volvo att dom gör som bmw att dom drar up blikirs på skärmarna så lågt e det har sett en annan bil som va nästan exakt likadant som bmw me men fan bmw va först
Fy fan vad ful! Efter Volvo fick ny designer till att rita deras bilar så har de bara gått neråt. Allt började väl år 2001 när nosen på bilen stack ut 3 meter. Volvo bilarna är bara snygga upp till år 2000. Usch säger jag, men smaken är ju som baken som är ett välkännt uttryck här på garaget=D