st220hgv skrev:
ser najz ut!!
Tack
mr eastman skrev:
Grymt jobbat plutten! de va dock rätt länge sen du shoppade på rätt ställe till kälken
tack:) för dåliga rabatter förståss:D
putz skrev:
Riktigt grym colt!! Talar absolut inte för mig själv när alla vi sitter som möss o väntar på nästa stora updatering
Tackar! det blir ju ingen stor uppdatering men ändå en uppdatering iallafall
CarpeDiem skrev:
Här har det hänt en hel del sen sist jag var inloggad här
Kämpa på, Griffin
det går sakta framåt.. tack!
Uppdatering igen då!
lite annat att stå i så colten får inte så mycket kärlek som den behöver..
men men det är väl bara att jobba hårdare
jag har köpt ett par skåp som ska vara i garaget.. menningen är ju att få lite finare sen när jag flyttar in i nästa garage. jag har ju en del saker liggandes som nu inte är i mekgaraget.. ett ganska utspritt liv har jag
dom var väl inte direkt nya och fina heller men med lte kärlek så blir det vettigt ialla fall
kraven för ett garage är ju inte dom högsta i finich men det kan ju vara kul om saker hänger ihop
lite ideer har jag väl alltid haft
mer att laga här tydligen
jag har även vari lite kreativ och gjort dessa.. dom används när jag drar spänband som förlängare så att jag spänner hårdare.. jag brukar inte lägga upp sånna bilder men nu gör jag det av en annledning.. kommer snart
punktade upp en plåt till på min lilla låda..
nu till mitt lilla problem.. om jag inte lekt så mycket och gjort allt annat så kanske inte svetstråden tagit slut så att jag inte hann göra mer på bilen idag
suck
Bjuder på några bilder till som jag tagit:)
där någonstans finns en colt:D
fronten hänger på en nylackad balk.. v-lådan väntar på att göras iordning av youask. den bör öppnas om ett par veckor så jag får pyssla klart skufen till dess tänkte jag
vintern verkar ju vara borta för tillfället men när det snöar igen så har vi en till 4wd att köra som tar sig fram vettiget
det var allt just nu Mvh griffin