Min fundering: Hur överlever andra företag, Bythjul te.x , svindyra jämfört med Teletyre och andra jag jämförde med???
Dom annonserar ju järnet på TV4 bl.a, men hur sjutton går dom runt när det finns andra företag som säljer exakt samma produkter för samma peng??
Kom bara och tänka på det en juldag som denna..
Får jag fråga vad det är för märke på däcken?
Förmodligen sämre kvalitet för man brukar få vad man betalar för. Oftast iaf.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
DU FÅR VAD DU BETALAR FÖR samma däckmärken men tillverkade i något annat land då blir priserna därefter och hållbarheten... det brukar vara lite ...snålheten bedrar visheten...
DU FÅR VAD DU BETALAR FÖR samma däckmärken men tillverkade i något annat land då blir priserna därefter och hållbarheten... det brukar vara lite ...snålheten bedrar visheten...
Det där tror jag inte ett spån på, tyvärr. Om mina Hankook är tillverkade i Korea eller Kina bryr jag mig inte ett dugg om, då jag tror Hankook är så pass måna om sitt rykte att dom inte låter någon fabrik i världen tillverka SÄMRE k110 däck än ett annat land ..
Det där tror jag inte ett spån på, tyvärr. Om mina Hankook är tillverkade i Korea eller Kina bryr jag mig inte ett dugg om, då jag tror Hankook är så pass måna om sitt rykte att dom inte låter någon fabrik i världen tillverka SÄMRE k110 däck än ett annat land ..
Korea eller Kina är väl ungefär samma sak.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Korea eller Kina är väl ungefär samma sak...nejdu stor skillnad men ni får tro vad ni vill jätte skillnad på hållbarheten orginal och annat lands tillverkning kan skilja mellan 500-2000 mil
Korea eller Kina är väl ungefär samma sak...nejdu stor skillnad men ni får tro vad ni vill jätte skillnad på hållbarheten orginal och annat lands tillverkning kan skilja mellan 500-2000 mil
Men, vad tror du att Hankook tillverkas i Stockholms innerstad?
80% av alla däck, även märkes däck så som Michelin mm tillverkas i Asien någonstans. Välkommen till verkligheten!
80% av alla däck, även märkes däck så som Michelin mm tillverkas i Asien någonstans. Välkommen till verkligheten!
Spelar verkligen ingen roll om mina hakka 7or skulle tillverkas i Egypten eftersom det är märket det hänger på och inte landet som fabriken ligger i
Spelar verkligen ingen roll om mina hakka 7or skulle tillverkas i Egypten eftersom det är märket det hänger på och inte landet som fabriken ligger i
Ja jag menar det!
k110 som k110 , även om det är Grekland Kina eller Japan ..
de andra överlever för att det är enkelt att åka tex till vianor och lämna in bilen.. sen förvarar de din andra uppsättning med hjul tills det är dags för byte nästa gång
det märks på era inlägg att ni inte vet så mycket om däck....kina och korea skillnad som natt o dag korea skapliga men kina på gång att bli riktigt bra...skillnaden på kvaliten är gummi blandningen
det märks på era inlägg att ni inte vet så mycket om däck....kina och korea skillnad som natt o dag korea skapliga men kina på gång att bli riktigt bra...skillnaden på kvaliten är gummi blandningen
Så te.x en Iphone 5 som tillverkas i Kina med uppdrag av APPLE, gentemot en Iphone 5 som tillverkas i USA/något EU land (också uppdrag av Apple), är betydligt mycket sämre?
eller, när Volvo började tillverkas i Kina så blev det helt plötsligt mycket sämre kvalitet på bilarna??
det va väl en jävla du jämnförelse eller DET HAR MED GUMMIBLANDNINGEN ATT GÖRA om däcken ska koras i kina eller här billigt material funkar inte lika bra på våra asfalterade vägar däcken går varmare än där dom tillverkas
det va väl en jävla du jämnförelse eller DET HAR MED GUMMIBLANDNINGEN ATT GÖRA om däcken ska koras i kina eller här billigt material funkar inte lika bra på våra asfalterade vägar däcken går varmare än där dom tillverkas
Meen!!!
Tror du Iphones tillverkas för Kinesiska klimat?? Självklart har Hankook tänkt på detta och kineserna i den lilla fabriken har nog säkert också tänkt på att dessa däck skall skickas till nordiska länder och därför måste klara sådana klimat.
Jag förstår vad du menar med gummiblandning, men tro mig, säljer dom MS däck som ska exporteras till Sverige så är det självklart minst lika bra som andra MS däck..