Tänkte fräscha upp min nya bil som blev införskaffad för att behövde större bil men tänkte även bygga om bilen lite både in och utvändigt :D De som jag kommer på just nu som ska fixas för att få den i bra skick Byta vänster... Visa mer
Har tyvärr inte kunnat lösa de med att få upp film på blixt ljusen men jag ger mig inte ännu :p
Och tyvärr händer de inte så mycket just nu med bilen då de är massa annat att tänka på, men va iallafall in på biltema idag påväg hem från skolan och handla lite mer godis som ska fixas med i bilen på vissa ställen så de ommer bilder på de när de är dax att fixa de. Här är iallafall en bild på vad som inhandlades :-)
Nu börjar de snart spåra ut byter inriktning på projektet lite gran då jag inte känner riktigt att de va någon större respons och funderar lite gran på att lägga ner tråden helt men de återstår att se
Ja fast de va mer drag i tråden i början sen avtog de så de är bland annat därför men funderar på att starta ny tråd eventuellt när de kommer börja spåra ut och antagligen kommer de att börja spåra ut nu när värmen kommer på riktigt då ja inte har något garage och får stå ute och göra allt Dock kan jag lova att de kommer bli en ganska stor förvandling :p
Nu har jag bestämt mig kommer inte bli någon projekt tråd alls utan ska bara köra på och fota och sammla allt så den som vill se kan få se när den ska ställas ut kommer förhoppningsvis vara någorlunda färdig till vallåkra 2013 kan avslöja att den kommer byta färg men inte mer