fin fint bygge! Jobbigt det där med press i garaget till en besiktningstid.. man tror att man är klar och sen stöter man på något nytt, men lycka till!
har en simpel fråga. mitt bagage utrymme på min opel ser ut som ditt gjorde innan du fixade till det.. hur tusan får man till det? Ser ut som skit i mitt då det varit möss och alla möjliga djur där bak. käkat upp all "insolering" i baksätet har dom också gjort..
mvh Ellen
Tusen tack, ja, det är lite på gott och ont det där med press, på ett sätt så är det bra, för då ser man till att verkligen göra det man ska och måste.
i bagageutrymmet på amazonen har jag svettsat två små hål, slipat ner hela utrymmet, tagit bort gamla isoleringen och målat allt med rostskydd, sen på med svart topplack. sedan har jag klätt golv och bageväggar med nålfiltsmatta
Amazonan skrev:
Vackert !
Tack
Noart skrev:
Skitsnyggt! Älskar veteran snutbilar, hoppas att du lyckas!
tackar ja, det är något speciellt med gamla veteranare i länsmans uniform
Jag hade också varit en skitnöjd ägare till den där, haha. Alla tummar upp!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Riktigt grymt jobbat, resultatet talar ju för sig själv Du borde ta och rulla upp till Pite imorgon lördag 4/5. Race i norr har vårträff och jag är säker på att din bil skulle uppskattas
Riktigt grymt jobbat, resultatet talar ju för sig själv Du borde ta och rulla upp till Pite imorgon lördag 4/5. Race i norr har vårträff och jag är säker på att din bil skulle uppskattas
Är det bara jag som blev ledsen av att se den utomhus? Nu är ju projektet över Har varit roligt att följa!
den uppdateras nog ska du se,, plus du kan ju komma på bilträffar å se den live vet jag kan ju skvallra om att den ska till raceinorrträffen imorgon jag hade gärna följt med men jag måste flytta bohag,,
Tusen tack för alla underbara kommentarer och ni behöver inte vara ledsna, projektet dör inte nu framvagen ska blästras och lackeras, bakaxeln ska blästras och renoveras osv.. allt det synliga är typ klart nu, nu är det allt under till som ska få sig lite kärlek
Och, Jag hann !! besiktade bilen idag faktiskt nöjd med resultatet av 5 st 2or, lätt fixade 2or!
Tusen tack för alla underbara kommentarer och ni behöver inte vara ledsna, projektet dör inte nu framvagen ska blästras och lackeras, bakaxeln ska blästras och renoveras osv.. allt det synliga är typ klart nu, nu är det allt under till som ska få sig lite kärlek
Och, Jag hann !! besiktade bilen idag faktiskt nöjd med resultatet av 5 st 2or, lätt fixade 2or!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.