Dags igen för ett nytt projekt.. Nu är det back to basic för min del då jag hittat en...... jepp... en gammal bubbla. GUL BIL!!..och det är tillåtet att utdela en öm arm på valfri person.
En gammal callooker troligtvis byggd på 90-talet som med åren fått en massa ålderskrämpor. SÅ nu blir det en hel del jobb innan det är dags i påskhelgen att visa sig på Elmia.
Att avslöja redan nu vad som skall göras är ju tråkigt så vi överlåter det till framtiden.
Så här ser den ut i dagsläget.
Jag har ju drygt tre månader på mig att ge den en liten personlig touch så det är lika bra att sätta fart!
Så är det! Dock finns alltför många objekt som ser fina ut vid första anblick, men under döljer sig amatörmässiga, fula lagningar med hammarknackad plåt och centimetervis spackel
Gört, jag tycker också de ser väldigt nakna ut utan kofångarna, not my cup of tea. Helst skulle jag vilja s.k. towel rails, dvs usa-kofångare.
Cool, det är ju 30års jubileum i år o allt Sen classic i aug, farsan bor 20min från Tierp
Så är det! Dock finns alltför många objekt som ser fina ut vid första anblick, men under döljer sig amatörmässiga, fula lagningar med hammarknackad plåt och centimetervis spackel
Gört, jag tycker också de ser väldigt nakna ut utan kofångarna, not my cup of tea. Helst skulle jag vilja s.k. towel rails, dvs usa-kofångare.
Cool, det är ju 30års jubileum i år o allt Sen classic i aug, farsan bor 20min från Tierp
Kan väl säga som så att det finns några fullagningar på denna tyvärr.. Men inget som inte går att fixa.
Jo det blir kofångare igen.. har precis gjort mig fattig hos custom speed parts. Men det blir vanliga släta kofångare.
Missade ju 25-års jubileumet.. Så detta året finns det inget som kan stoppa mig!