2642
Sök

Angående: Karavan från Sthlm till Elmiamässan(Bilsport Performance & Custom Motor Show) 30/3-13

The Ultimate Climax Route
419 Inlägg
30 mars 2013
JohanzN skrev:
Måste ta och tacka alla för den fantastiska karavan som det verkligen blev. Sjukt kul och hoppas på att det blir en MINST lika fet karavan nästa år med!

Vill du se en fet bilkaravan på minst 125 muskel/sportbilar V8-v10-v12:or med hög prisklass ska du hänga någonstans utmed E4:an mellan malmö-stockholm den 19maj...
Senast redigerat av Grand_voyager (30 mars 2013)

77 Inlägg
31 mars 2013
Dummle skrev:
Porraz skrev:
Nu Är Det Fan Dax!!!

Din bil var den enda sevärda. Riktigt fläskig.

Tack så mycket! cool
För övrigt så var det jättekul att åka ner med er alla. Dock märkte jag att man hade svårt att hålla en jämn hastighet. Och som vanligt verkade folk vara lite förvirrade när vi skulle dra från Mantorp efter rasten. Själv följde jag efter ett gäng karavanbilar som helt plötsligt svängde av helt åt helvete. Det gjorde att jag var tvungen att vända fort som fan i närmaste rondell och brassa på i fan 170 blås ett tag för att hitta den "riktiga" ursprungliga karavanen. Blev asglad när jag tillslut fick syn på den illgröna Focusen igen lol

1 532 Inlägg
31 mars 2013
Ingen som har lite bilder från karavanen?

The Ultimate Climax Route
419 Inlägg
31 mars 2013
Dirtymike skrev:

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1913111

Vid norsholm/västerby avfarten stod jag och tog...

1 532 Inlägg
31 mars 2013
Grand_voyager skrev:
Dirtymike skrev:

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1913111

Vid norsholm/västerby avfarten stod jag och tog...

Varit inne o tittat på ditt fotoalbum riktigt fina bilder smile

Audi:ot
183 Inlägg
31 mars 2013
Riktigt kul karavan. Min svarta lilla A3 fick gå hårt emellanåt smile
Höjdpunkten var nog 850:n & S70:n "R-Diesel" som sotade utav helvete. Garvade varje gång big_smile

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.

Touch by U
145 Inlägg
31 mars 2013
Vi på Touchbyu.se vill tacka för en grymt kul dag och roligt att så många kom big_smile

1 532 Inlägg
31 mars 2013
Windzor skrev:
Vi på Touchbyu.se vill tacka för en grymt kul dag och roligt att så många kom big_smile

Ni ska ha ett tack att man fick delta smile

90 Inlägg
31 mars 2013
Ville bara säga passa på att hälsa till killarna i en Blå saab 9-3 med neon grön/gula fälgar (Vet ej om han tillhörde karavanen?) att de inte var vi som kastade ut ölburken i fronten på eran bil. Den låg mitt på motorvägen och gick inte direkt att väja för. Då jag har en modell lägre bil så resulterade detta i att denna ölburk, som någon IQ befriad människa slängt ut på vägen, får en liten skjuts upp i luften efter jag passerat den..
För jag antar att ni trodde att de va vi som kastat ut den med tanke på att ni åker upp jämsides å halft dödshotar en med gester ett antal gånger.
Men å andra sidan kan man ju försöka hålla lite avstånd på motorvägen också smile

77 Inlägg
1 april 2013
CoraX skrev:
Ville bara säga passa på att hälsa till killarna i en Blå saab 9-3 med neon grön/gula fälgar (Vet ej om han tillhörde karavanen?) att de inte var vi som kastade ut ölburken i fronten på eran bil. Den låg mitt på motorvägen och gick inte direkt att väja för. Då jag har en modell lägre bil så resulterade detta i att denna ölburk, som någon IQ befriad människa slängt ut på vägen, får en liten skjuts upp i luften efter jag passerat den..
För jag antar att ni trodde att de va vi som kastat ut den med tanke på att ni åker upp jämsides å halft dödshotar en med gester ett antal gånger.
Men å andra sidan kan man ju försöka hålla lite avstånd på motorvägen också smile

Undra om det var samma händelse här. Kommer inte ihåg alls vad det var för bil, men någon jävel slängde ut en burk som jag lyckades väja för, fast det såg mer ut som en energidryck om jag minns rätt. Fan vad sur jag blev, men kände inte att jag orkade åka ikapp och tjafsa. Alltså hur tänker man när man kastar ut en burk när man åker KARAVAN???

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
1 april 2013
Håller med där, många har sina fin bilar ite för första gången. Inteoptomalt att starta säsongen med en trasig strålkastare eller liknande. Gör ganska bra skador trotts att de bara är en burk

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

90 Inlägg
1 april 2013
Menar de! Förjävla tråkigt! De är inte speciellt svårt att ha en påse i bilen och lägga alla burkar å skräp i och sedan slänga i närmaste soptunna!

939 Inlägg
1 april 2013
CoraX skrev:
Menar de! Förjävla tråkigt! De är inte speciellt svårt att ha en påse i bilen och lägga alla burkar å skräp i och sedan slänga i närmaste soptunna!

TYDLIGEN så har jäkligt många svårt med detdär med påse i bilen.... sad

1 532 Inlägg
1 april 2013
voidc skrev:
vad hände med alla bilder som togs i karavanen?

Undrar jag med.......

NO SHAME RACING CREW
162 Inlägg
2 april 2013
Jag har inte haft tid att lägga upp bilderna än men ska göra det så fort jag får lite tid över. medelar så fort jag är klar smile

För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen.
/ Sunken

77 Inlägg
2 april 2013
Perfa! Blev det nån filmning också som förra gången?

649 Inlägg
2 april 2013
Tror att det kommer när det kommer boys & girls

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!

38 Inlägg
2 april 2013
inga bilder

NO SHAME RACING CREW
162 Inlägg
2 april 2013
polaren i min bil filmade lite så ska ligga på han! wink

För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen.
/ Sunken

Sök