Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
Kopplade in dem nya dioderna jag beställde i helgen. Senare på kvällen blev jag stoppad av polisen och klaga på lysande blinkers fram som i USA något som inte var godkänt om bilen inte är import så fick då ett papper att åtgärda felet så kopplade tillbaka till orginal idag.
De ska inte kunna klaga på lysande blinkers, sitter original på c70 -04
Det är väll bara om bilen är import ifrån USA? klarglas blinkers sitter ogrinal på c70 -04 men lyser den då?
Även på de svensk sålda, pappa har en De klagade på det på besiktningen första gången den besiktigades, men sen har de inte sagt något. Jag har ju kopplat lysande blinkers på min v70, vet inte riktigt hur det är på dem, för verkar inte vara det på dem från USA, utan bara på dem innan facelift, så får se vad de säger Men enligt en jag pratade med på Volvo så ska de heller inte kunna säga något om man har lysande blinkers på s/v70.
Mycket fin S70, prem lagd! Får man fråga hur du bar dig åt när du bytte strålkastarna?
sitter med 3 skruv sen trillar dom mer eller mindre av
Ofan det är så lätt alltså Läste nämligen nånstans om att man skulle behöva lossa "stötfångarplasten" och sen var det nån som hade problem med att få dit blinkersena att sitta efter bytet :p
Mycket fin S70, prem lagd! Får man fråga hur du bar dig åt när du bytte strålkastarna?
Ofan det är så lätt alltså Läste nämligen nånstans om att man skulle behöva lossa "stötfångarplasten" och sen var det nån som hade problem med att få dit blinkersena att sitta efter bytet :p
Haha oj, det måste ha varit en duktig människa som har lyckats med det
JimBo__ skrev:
Nordhen skrev:
Ankmeister skrev:
Det är på V70N måste man demontera hela stötfångaren fram.
JimBo__ skrev:
Nordhen skrev:
Det är på V70N måste man demontera hela stötfångaren fram.
Jaa, men det kan ju inte vara så svårt att få tillbaka blinkerserna på en V70N, dom sitter ju i strålkastaren
Fick hem min el antenn jag köpt idag och monterade den direkt då där redan finns fördraget kablage. Jag dock inte fått den att fungera med el funktionen än då jag bytt stereo och har inte orginal som det fungerar direkt när man plug 'n play. Vill att den ska fungera då endast radion är igång. Annars kan man koppla den på remote. Någon som har gjort något liknande? Här kommer bild på antennen.
Det kommer.. Väntar bara på att jag ska fixa r-fronten så det inte ser dumt ut med en gammal och en ny skylt. Fronten ska på under denna månaden så fort som möjligt med andra ord.
Det kommer.. Väntar bara på att jag ska fixa r-fronten så det inte ser dumt ut med en gammal och en ny skylt. Fronten ska på under denna månaden så fort som möjligt med andra ord.