Tja!
Vet inte om jag lagt tråden rätt men undrar ifall någon handlat fälgar eller egentligen vad som helst från
www.racedack.com?
Hittade ett par snygga fälgar där men fick mail om att det inte fanns till min bil (4 /108) och att det inte gick att beställa heller. När jag frågar om vilka mått som fanns för jag tänkte om man kunde använda Spacers/adapterplattor för att kanske få det att funkar ändå så fick jag svar att
- Det producerar några fälgar nu men vet inte färg, storlek eller pris. Kan kolla och höra av mig när jag vet. Men om du år intresserad måste vi lägga in en beställning snabbt!
Då tänkte jag bara Jaja det märks. Får se vad han skriver men jag tänker inte stressa.
Jag fick nyss tillbaks detta:
-Nu har jag lite bilder på dom färger som kommer att göras, fälgarna kommer med 8st bulthål för att kunna passa både 4/108 och 4/100 et35 cb 73,1 men jag skickar med ringar till dig eller om du ej gör adaptern till rätt centrum dim dvs 73,1.Fälgen kommer i storleken 18*8Bifogar bilder på SA-55M replican.Kostnad för dessa är 7998:- fri frakt.Om det skulle vara så att du vill beställa dessa så kommer jag ta ut en boknings avgift på 50% av beloppet.
Min frågan är nu- brukar företag ta ut bokningsavgifter på fälgar? Det är ändå rätt stor summa som ska in och så kanske man aldrig ser fälgarna. Känns lustigt att han först säger att Det inte finns och att det år en väldigt ovanlig storlek så dom görs inte på beställning heller, sen så är det helt plötsligt precis dom som görs!?
Alla svar är tacksamma!