Jösses vilken helg!
Jag skulle ställa ut bilen den 3:e maj på romme travbana i borlänge. så de blev ju panik att få ihop karossen..
två dygn av massa fixande så va den i alla fall klar!
låter bilderna tala för sig!
Göra klart bräddarna i all hast!
inte kul på kvällen med all glasfiber..
Lånade 50mm+30mm spacers för att få ut hjulen bak... den är ganska bred nu.
Inredningen låg vid sidan och jag kände mig tvungen att ha den i på utställningen!
"På tiden att få på karossen... ska vara på travet om ett par timmar!"
Nu har man gjort det här så många gånger så de är ju hur lätt som helst att få allt så jämt som de går
Tack och god natt. morgonen där på (ca 4 timmar senare) så blir de att rulla ut karossen.
Sagt och gjort. ut med den , för stunden, SUV höga fd'n.
Jätte bred
ser inte helt dumt ut med inredningen. enligt mig i alla fall
fattas spacers fram(25mm). de fixade hedis år mig när jag väl var framme i romme
SÅ JÄKLA HÖG på denna bild. sjukt fult.
bild från sidan, lite renare än innan. Otroligt mycket slip damm på bilen efter vinterns alla projekt..
Lastat och klart! nu bär det av mot Borlänge!(Inget tippbart släp, ingen vinsch. äkta "man och hustru"(dock inte gifta ännu) kraft som fick bilen på plats...
KL 00.00 stängde insläppet.
jag va såklart sist. omkring 23.00 va jag på plats. men då väntade ju allt annat. behövde sänka bilen, få på spacers och ställa den på rätt ställe.
gick snabbt som attan så vid 23.50 så va jag klar. hela 10 min tillgodo. ..
Nu va de bara att se fin ut kvar... roligaste biten
Böt uppenbarligen namn i foldern med..... och bilmodell
Nu är jag hemma med bilen igen. jäkligt krångligt att få den på trailern.. höja den etc.. men nu är de klart. tror jag inte tar den utan motor och drivlina till några fler evenemang..
Bjuder på lite mer inrednings bilder
19x9,5 et 35(tror jag) och 30mm spacers på. skulle vart i alla fall 60mm extra för att de skulle va slimmat!
det får bli minus et på nästa fälgar känner jag..
Allt för denna gång!
överlag har jag haft en härlig helg. lite för mycket stress bara. men de bjuder jag på!