3189
Sök

Golf Mk4 - White Stance Beautiful / UPDATES!

Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer

Volkswagens Of Sweden på Facebook
362 175 Visningar
Projektet avslutat 12 juli 2013
Med-lem
341 Inlägg
21 februari 2013
Sådär ja, fan va nice big_smile

Kör: Passat 3BG 1.8T -05

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
PatrikB92 skrev:
Sådär ja, fan va nice big_smile

Kommer bli galet big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
21 februari 2013
Fett big_smile

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
BunnA skrev:
Fett big_smile

Tack big_smile

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Poke!
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-36e9a3a74a101ac6d497e77e54d5e110.jpg

99 Inlägg
21 februari 2013
Kommer bli grymt med coils sen smile vart köpte du spacerna? vad kostade dom?

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
kokkaburra skrev:

Ja för fanken, hehe.. Köpta hos Manton Racing i Karlskoga. Betalade ca 1300kr inkl frakt för 2st inkl 10st hjulbultar

99 Inlägg
21 februari 2013
Mr_M_ skrev:
kokkaburra skrev:

Ja för fanken, hehe.. Köpta hos Manton Racing i Karlskoga. Betalade ca 1300kr inkl frakt för 2st inkl 10st hjulbultar

Ser jävligt fett ut!!! Nu vill jag ha likadant på min smile

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
kokkaburra skrev:
Mr_M_ skrev:
kokkaburra skrev:

Ser dock endast bra ut om man kör riktigt lågt

99 Inlägg
21 februari 2013
Mr_M_ skrev:
kokkaburra skrev:
Mr_M_ skrev:

Ser dock endast bra ut om man kör riktigt lågt

Absolut smile

363 Inlägg
21 februari 2013
En till som har fått roliga paket lagom till helgen! big_smile Ser jävligt bra ut det med! wink
Själv fick man nya ventiler och banor, sen kanske det ligger skruva på posten med! big_smile

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Viinikka92 skrev:
En till som har fått roliga paket lagom till helgen! big_smile Ser jävligt bra ut det med! wink
Själv fick man nya ventiler och banor, sen kanske det ligger skruva på posten med! big_smile

Haha ja tydligen smile Tack big_smile
Nice, då har du lite att göra då smile

498 Inlägg
21 februari 2013

GRYMT big_smile Som folk innan säger ja, kommer bli ännu bättre med coilsen! Själv lämnade man in hjulen till däckfirman idag också så att man får dom gjorda, sen får man börja provmontera och bestämma vilka spacers man ska ha! smile

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Markus1987 skrev:

GRYMT big_smile Som folk innan säger ja, kommer bli ännu bättre med coilsen! Själv lämnade man in hjulen till däckfirman idag också så att man får dom gjorda, sen får man börja provmontera och bestämma vilka spacers man ska ha! smile

Tack big_smile
Ja, det kommer bli nice när coilsen kommer på. Men väntar ännu ett litet tag så jag kan ta allt i samma veva som att sätta på sommarhjulen. Denna eviga väntan bara..

498 Inlägg
21 februari 2013
Mr_M_ skrev:
Markus1987 skrev:

Tack big_smile
Ja, det kommer bli nice när coilsen kommer på. Men väntar ännu ett litet tag så jag kan ta allt i samma veva som att sätta på sommarhjulen. Denna eviga väntan bara..

Exakt, är så sjukt trött på all jävla snö! Ska bli kul å få montera allt sen, väntar bara fortfarande på mina coils, sen om det är barmark så kan man börja montera allt, nya bromsskivor, klossar, coils, fälgar, spacers big_smile Håller även på att piffa upp lite under motorhuven smile

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Markus1987 skrev:
Mr_M_ skrev:
Markus1987 skrev:

Tack big_smile

Exakt, är så sjukt trött på all jävla snö! Ska bli kul å få montera allt sen, väntar bara fortfarande på mina coils, sen om det är barmark så kan man börja montera allt, nya bromsskivor, klossar, coils, fälgar, spacers big_smile Håller även på att piffa upp lite under motorhuven smile

Fan vad fint. Du har då massor att göra smile
Skulle också behöva byta bromsar, men det får vänta tills in på sommaren. Får ligga lågt nu ett tag med utgifter på bilen, sjukt segt att vara arbetslös. Får det knappt att gå runt..

1 140 Inlägg
21 februari 2013
Mr_M_ skrev:
Får ligga lågt nu ett tag med utgifter på bilen, sjukt segt att vara arbetslös. Får det knappt att gå runt..

Då skulle du beställt spacers från FK i Tyskland, jag gav 1100sek för 2st 25mm och 2st 30mm med bultar smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
Mr_M_ skrev:
Får ligga lågt nu ett tag med utgifter på bilen, sjukt segt att vara arbetslös. Får det knappt att gå runt..

Då skulle du beställt spacers från FK i Tyskland, jag gav 1100sek för 2st 25mm och 2st 30mm med bultar smile

Det är mycket man ska beställa från tyskland, hehe.
Dock har det jag lagt ut på bilen egentligen inget med min inkomst från a-kassan att göra. Så det kvittar.

3 519 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Benzin-rider skrev:
Fett! big_smile

Tack big_smile

Sök