Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
Du har inte en bild på ett framhjul? fick hem ett par likadana däck som du har idag fast 19". vore kul att se hur dem sitter på ett par 8.5or
Det är knappt någon stretch alls och ser inget speciellt ut. Men lägger upp en bild så får du se. När jag väl har råd nån gång så blir det nog att köpa 205 däck runt om. Men har lite annat före som jag lär fixa först.
Sitter och funderar på om jag skulle ta och åka till returbilen i Västerås och kika efter en svart inredning till min. I samma veva skulle jag även kunna plocka av ett nav till den hjulbult som gått av i min. Dörrsidor, tak och stolpar ska sedan kläs i annan färg/tyg. Något förslag på vilket typ av mönster/färg man ska ha? Som passar in till den blå färgen och ändå inte blir för plottrigt. Tacksam för svar
Har nu skickat en förfrågan till ett företag som syr om inredningar i bilar, och hört lite.. Annars så skulle jag fasen försöka få tag på en highline/gti/v6 inredning. Hittade en blå på skroten, men är tveksam. Blå/svarta stolar, blå/svarta dörrsidor. Skulle nog klätt bra i bilen
Har nu skickat en förfrågan till ett företag som syr om inredningar i bilar, och hört lite.. Annars så skulle jag fasen försöka få tag på en highline/gti/v6 inredning. Hittade en blå på skroten, men är tveksam. Blå/svarta stolar, blå/svarta dörrsidor. Skulle nog klätt bra i bilen
Skulle passa gör bra . innan jag köpte min gti som jag har nu så kolla jag på en jazzblå gti med den inredning och den kombon är ju riktigt fin ihop
Skulle passa gör bra . innan jag köpte min gti som jag har nu så kolla jag på en jazzblå gti med den inredning och den kombon är ju riktigt fin ihop
Jo, den är snygg, men ovärt pengarna tror jag. 3000kr för inredningen + 1000kr i frakt.. Tror det får vänta lite..
Lite godsaker inhandlat idag Dubbla GAS Silver 12or i deras portade låda
GAS Pro 600 monoblock
Provlyssnade på denna låda i en minibuss som står inne på BRL i Örebro med samma steg, och den lät grymt. Killen jag pratade med trodde även det skulle låta bättre än det i min, så vi får se. Framsystem och batteri får dröja lite. Blir att försöka koppla in detta så snart som möjligt. Svårt att hålla på när man inte har något garage, men får vi fint väder imorgon så grejar jag ute då