Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
fin en snubbe som säljer svart/röd recaro på oijoij.com om han fortfarande har kvar de, vet inte om de passar så bra i blå men kan ju bli fräckt
Röd inredning är jag tveksam till.. Kanske halv fulsnygg kombo med min blåa färg, men ändå tveksam.. Men ni kan gärna få hålla utkik efter svart tyg, svart skinn, svart/blå recaro, svart tyg highline eller något liknande. Jag får köra med min så länge Ingen panik, men klart jag vill ha tag på en snarast
fin en snubbe som säljer svart/röd recaro på oijoij.com om han fortfarande har kvar de, vet inte om de passar så bra i blå men kan ju bli fräckt
Röd inredning är jag tveksam till.. Kanske halv fulsnygg kombo med min blåa färg, men ändå tveksam.. Men ni kan gärna få hålla utkik efter svart tyg, svart skinn, svart/blå recaro, svart tyg highline eller något liknande. Jag får köra med min så länge Ingen panik, men klart jag vill ha tag på en snarast
kan hålla koll lite;) ne du har ju iallafall golf inredning jag hade de där rå fula bora stolarna men hål i nackstöden! ser förjävligt ut;)
kan hålla koll lite;) ne du har ju iallafall golf inredning jag hade de där rå fula bora stolarna men hål i nackstöden! ser förjävligt ut;)
Haha, snyggt Men skulle uppskattas om du hojta till om du fick syn på nån Kan vara vart som helst i sverige typ
finns lite olika på ebay.de denna vet ej om de går att få den ordentligt ren dock;)
Kändes lite dyrt för att vara så skitigt och dessutom bara vara stolar, inga andra plast detaljer till stolparna eller dörrsidor..
de kostar med recaro men klart om du skall byta alt då du har ljus inredning så vill man helst ha allt för ett bra pris:) jag har dörr sidor liggandes om du hittar resten någon annan stans;)
finns lite olika på ebay.de denna vet ej om de går att få den ordentligt ren dock;)
Kändes lite dyrt för att vara så skitigt och dessutom bara vara stolar, inga andra plast detaljer till stolparna eller dörrsidor..
de kostar med recaro men klart om du skall byta alt då du har ljus inredning så vill man helst ha allt för ett bra pris:) jag har dörr sidor liggandes om du hittar resten någon annan stans;)
Vad är det för dörrsidor du har? Färg? Klart det kostar med recaro, om man inte har tur som vissa andra Men skulle nöja mig med vanlig svart bara, rakt igenom. Sen ska då ev Mingan klä om dörrsidor, tak och stolpar. Annars känner jag en kille som flockar, och det är ett alternativ till dörrsidorna
Vad är det för dörrsidor du har? Färg? Klart det kostar med recaro, om man inte har tur som vissa andra Men skulle nöja mig med vanlig svart bara, rakt igenom. Sen ska då ev Mingan klä om dörrsidor, tak och stolpar. Annars känner jag en kille som flockar, och det är ett alternativ till dörrsidorna
jag har helt svarta dörr-sidor man kan ha högtalare i alla 4 dörrar
Tur man inte blir något sugen på att montera coilovers och fälgar nu! Duktigt sugen, men ska försöka hålla min någon vecka.. Här ligger det ännu kvar massor av snö och is på vissa vägar. Samt att det finns ju fortfarande stor risk för mera snö. SEGT!
Håller på att prata med en kille om en ev hellack på min bil..
Uhh låter dyrt! har själv tänkt på det eftersom jag gjorde det själv på min och blev väll si sådär ... Men har ju hel försäkring så den kanske blir sönder repad till sommarn?? Nää skoja
Annars tycker jag fälgarna och resten ser grymt ut!! Längtar tills det är dags för sommardäck och coils nu...
Fick ven hem min regskylt hållare bak, så jag monterade dit den och nya skyltarna. Dock sitter den lite snett bak, pga att jag inte har skruv som passar, kommer fixas till helgen. Hållaren fram är från original i plåt, och även den kommer bytas ut till plast.
Att såna små saker gör sån stor skillnad
Bilen kommer inte få en hellack, får vänta med det, men kommer nog däremot lämna in bagageluckan på lack. Som ni ser/sett så har den en grov repa på vänster sida, samt ett lacksläpp under handtaget, och ett fult handtag.