3619
Sök

Golf Mk4 - White Stance Beautiful / UPDATES!

Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer

Volkswagens Of Sweden på Facebook
362 068 Visningar
Projektet avslutat 12 juli 2013
255 Inlägg
17 april 2013
Riktigt fett! Ska bli kul att spana in på Barkarby smile

3 519 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
ander3on skrev:
Riktigt fett! Ska bli kul att spana in på Barkarby smile

Tack smile Ja, jag är lite orolig över vägen dit och hem, haha. Men det ordnar sig nog smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

600 Inlägg
17 april 2013
fan så fet den vart!! big_smile goodi good work!! big_smile

3 519 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
Benzin-rider skrev:
fan så fet den vart!! big_smile goodi good work!! big_smile

Tack smile

Är grymt nöjd smile
Lite rädd att oljetråget ska ta i, som ligger lägst på bilen. Men har gått bra hittills. Hade en lång kö bakom mig från linde tidigare för jag bromsade in vid dom värsta guppen, hehe

3 519 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
Måste helt klart sänkas mera fram, men har endast några få cm markfrigång just nu hmm Ujuj
Bättre kvallité på denna bild smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-ec32956ce570972bde9452ef9c61ed54.jpg

3 519 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
FilipWelin skrev:
<3<3<3<3

tongue big_smile

133 Inlägg
17 april 2013
Vad kör du med för spacers fram och bak nu? Ser jävligt fin ut smile go rööööv!

3 519 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
FilipWelin skrev:
Vad kör du med för spacers fram och bak nu? Ser jävligt fin ut smile go rööööv!

Något för breda bak iaf, men löser det med camber senare wink
30mm bak och 15mm fram. Fram är det perfekt, förutom att den måste ner mera.
Dock gillar även jag röva som den är nu, sen vad andra tycker är deras sak wink

133 Inlägg
17 april 2013
Okej, ja bred och go! wink camber kommer göra det ännu bättre ! Mina fälgar är nu 3 månader försenade, 3sdm jobbar inte snabbt eller så går det en jävla massa sånna fälgar just nu ... Får köra vinter puckar ett tag till, fyfan vad man lider... Speciellt när man sitter här och dreglar big_smile

BONKERS
519 Inlägg
17 april 2013
lev riktigt snyggt detta smile me like  kanske man inte får säga men påminner lite om antons mk4 med open-air och luft wink  dock har ni ju olika fälgar och färg på dom wink

http://www.garaget.org/?car=253832

kommer bli grymt najs med camber sedan smile hur har du tänkt fixa de? bricka upp?

3 519 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
FilipWelin skrev:
Okej, ja bred och go! wink camber kommer göra det ännu bättre ! Mina fälgar är nu 3 månader försenade, 3sdm jobbar inte snabbt eller så går det en jävla massa sånna fälgar just nu ... Får köra vinter puckar ett tag till, fyfan vad man lider... Speciellt när man sitter här och dreglar big_smile

Ajdå.. Ja det är nog ett jäkla ös på just dessa fälgar tyvärr. Synd att du beställt redan, kommer nog göra mig av med mina senare i sommar..

3 519 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
gotich**
Jag kan tydligen inte citera det du skrev. Nå vajsing med gorg tror jag..
Jag vet vem Anton är, och har även pratat med honom att jag tagit lite inspiration från hans mk4 wink

Dock kommer bilen förmodligen byta färg i höst/vinter, har redan pratat med min sponsor om detta. Men det gäller endast om jag bestämmer mig för att ha kvar samma bil tills nästa år. Men vi lär väl ta och klara om detta år först tongue

Tack Iaf smile

357 Inlägg
18 april 2013
FAN VA SNYGGT DET BLEV MANNEN! Måste ju få spana lite på denna när jag kommer hem! smile

Hälsningar från stranden! wink

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
18 april 2013
Mr_M_ skrev:
gotich**
Jag vet vem Anton är, och har även pratat med honom att jag tagit lite inspiration från hans mk4 wink

Dock kommer bilen förmodligen byta färg i höst/vinter, har redan pratat med min sponsor om detta. Men det gäller endast om jag bestämmer mig för att ha kvar samma bil tills nästa år. Men vi lär väl ta och klara om detta år först tongue

Tack Iaf smile

jag kan ta över  om du  inte  har kvar din big_smile

133 Inlägg
18 april 2013
Mr_M_ skrev:
FilipWelin skrev:

Ajdå.. Ja det är nog ett jäkla ös på just dessa fälgar tyvärr. Synd att du beställt redan, kommer nog göra mig av med mina senare i sommar..

Åfan... Ja beställde 2 veckor försent annars hade jag haft dom för länge sen, riktigt synd! Men men...

3 519 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
longcat skrev:
FAN VA SNYGGT DET BLEV MANNEN! Måste ju få spana lite på denna när jag kommer hem! smile

Hälsningar från stranden! wink

Haha, tack big_smile
Klart.. Sola vidare nu smile

3 519 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:
gotich**

Tack Iaf smile

jag kan ta över  om du  inte  har kvar din big_smile

Ja det kan jag förstå wink Men kanske kan få på nästkommande bil med, vem vet wink

3 519 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
FilipWelin skrev:
Mr_M_ skrev:
FilipWelin skrev:

Åfan... Ja beställde 2 veckor försent annars hade jag haft dom för länge sen, riktigt synd! Men men...

Jahaja.. Aja, huvudsaken är att du får dom iaf smile
Bättre sent än aldrig smile

215 Inlägg
18 april 2013
Följer denna, så grym! big_smile

Sök