Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
Är grymt nöjd Lite rädd att oljetråget ska ta i, som ligger lägst på bilen. Men har gått bra hittills. Hade en lång kö bakom mig från linde tidigare för jag bromsade in vid dom värsta guppen, hehe
Vad kör du med för spacers fram och bak nu? Ser jävligt fin ut go rööööv!
Något för breda bak iaf, men löser det med camber senare 30mm bak och 15mm fram. Fram är det perfekt, förutom att den måste ner mera. Dock gillar även jag röva som den är nu, sen vad andra tycker är deras sak
Okej, ja bred och go! camber kommer göra det ännu bättre ! Mina fälgar är nu 3 månader försenade, 3sdm jobbar inte snabbt eller så går det en jävla massa sånna fälgar just nu ... Får köra vinter puckar ett tag till, fyfan vad man lider... Speciellt när man sitter här och dreglar
lev riktigt snyggt detta me like kanske man inte får säga men påminner lite om antons mk4 med open-air och luft dock har ni ju olika fälgar och färg på dom
Okej, ja bred och go! camber kommer göra det ännu bättre ! Mina fälgar är nu 3 månader försenade, 3sdm jobbar inte snabbt eller så går det en jävla massa sånna fälgar just nu ... Får köra vinter puckar ett tag till, fyfan vad man lider... Speciellt när man sitter här och dreglar
Ajdå.. Ja det är nog ett jäkla ös på just dessa fälgar tyvärr. Synd att du beställt redan, kommer nog göra mig av med mina senare i sommar..
gotich** Jag kan tydligen inte citera det du skrev. Nå vajsing med gorg tror jag.. Jag vet vem Anton är, och har även pratat med honom att jag tagit lite inspiration från hans mk4
Dock kommer bilen förmodligen byta färg i höst/vinter, har redan pratat med min sponsor om detta. Men det gäller endast om jag bestämmer mig för att ha kvar samma bil tills nästa år. Men vi lär väl ta och klara om detta år först
gotich** Jag kan tydligen inte citera det du skrev. Nå vajsing med gorg tror jag.. Jag vet vem Anton är, och har även pratat med honom att jag tagit lite inspiration från hans mk4
Dock kommer bilen förmodligen byta färg i höst/vinter, har redan pratat med min sponsor om detta. Men det gäller endast om jag bestämmer mig för att ha kvar samma bil tills nästa år. Men vi lär väl ta och klara om detta år först
Ajdå.. Ja det är nog ett jäkla ös på just dessa fälgar tyvärr. Synd att du beställt redan, kommer nog göra mig av med mina senare i sommar..
Åfan... Ja beställde 2 veckor försent annars hade jag haft dom för länge sen, riktigt synd! Men men...
Tack Iaf
jag kan ta över om du inte har kvar din
Ja det kan jag förstå Men kanske kan få på nästkommande bil med, vem vet
Åfan... Ja beställde 2 veckor försent annars hade jag haft dom för länge sen, riktigt synd! Men men...
Jahaja.. Aja, huvudsaken är att du får dom iaf Bättre sent än aldrig