CarbonLoader skrev:
Tycker man ska våga bryta mot trender och sätta egna. Gå mot mängden och skapa en stil som man är helt ensam om. Det förstår ni om man kollar på mina bilbyggen.
Mingans Golf IV e riktigt snygg och stilren, dessvärre inget som sticker i ögonen på folk. Läs Mingans eget citat från Klarby så hajjar ni vad jag menar. Stance e just nu jättemycket framåt, det såg jag inte minst på SEMA i Vegas senast. Men även detta är en ny trend som snart blivit gammal, precis som kolfiber, motivlack blivit passé.
Varför följa mängden? GO YOUR OWN WAY!
På SEMA kunde man se vad som kommer att komma till Sverige inom biltrender. Det var nästan ingen bil utom performancebilar som inte hade stance. Skrikiga fälgar helst i neonfärg och motivlack verkade nästintill obligatoriskt. Detta är inte längre något som lockar mina ögon åtminstone. Alla dolda breddningsskärmar som spricker inom ett par år för att plåt & plast inte går hand i hand.
Det som kommer tillbaks i trendväg verkar vara solid lack i skrikiga färger, wrapping i alla möjliga varianter som numera utvecklats mycket i Kina med struktur & effekt som ingen motivlackerare kan åstadkomma.
Luftfjädring verkade också obligatoriskt m.m.
Att göra en OEM bil sticker inte tillräckligt är jag rädd.
Men all lycka till er som fastnat för detta. Men enligt mig är stance bara en ny fluga som flyger iväg inom ett par år när en ny trend erövrat mark.