Putte har ju fått stå för de senaste bilderna! (dock inte mina saker)
Men nu jävlar har vi kämpat! jag å Zzoink har byggt pulat å rivit idag
fyfan!
Från 14:30 till 22:30 ca!
Så lite har vi fått gjort iaf.
Vi har byggt klart baslådan bara lite fräsning plastning å spackling /ytbehandlingen kvar nu på den tills basarna får komma i !
Har lite bilder på saker å ting iaf
Vi var inne å handlade kabel å dylikt idag å så kom vi över dessa
blir perfa nere på elmia så man kan snacka både inne på mässan å ute på a6 senare på kvällen
Å så började vi riva ur kabel efter kabel
så nu äre bara batterierna kvar i skuffen
"lilla" lokalen vi använder oss av idag! har en annan finare men där har vi inte tillgång te all material som kan behövas i nödfall
Några ynka kablar ute iaf ba ligga i å kämpa!
Å här vare fullt ja
Mycket saker å använde inte ens hälften som vanligt
träligt när man inte kan låta sakerna vara kvar nere på jobbet utan att de ska försvinna
tadaaah! bara slipning samt fräsning kvar å en del spakling sen är porten klar
Ska dock limma ihop bafflarna först
Hmm förstora hål för en 8" men för små för en 18"... Vad ska passa i dessa små hål?
Dedär vore någe va?! Mjaah har lite andra planer på G angående plassering utav mono blocket som Hämtas imorgon
Å ett tipps till er alla som ska köpa "kopierings" fräs stål!! Kö inte julas skit! visst man får vad man betalar för men ska la hålla mer än 30cm tycker man? Andra verktyget detta händer på.... så undvik dessa om ni vill ha någe som håller! Resten utav alla hål gjordes på frihand utav Zzoink! stadig kille dedär
,
[img][/img]http://www1.garaget.org/gallery/images/165/164700/164700-abd928f8d0a0187ae2b9b7ca99134e52.jpg
Hmm lådan under baksätet iaf... Får se om det är möjligt å sänka ner lådan ännumera så man inte kommer över sätes ryggen
Så majestätisk så vacker men dock så ful... Min lilla fula ankunge detta ! men älskar henne ändå! min alldesles egna "hora"
Ä ju gott om platts te mat kassar etc som man ska kunna handla när man flyttar hemifrån!
Vem fan behöver runa hörn ?
Näh men hörnen är gott rundade med först fräs sen har ja stått å slipat för hand för att få de som jag vill ha de
Ena sidan börjar bli klar bara på nästa å göra lika dant
kommer komma stag/ list på insidan av porten!
Fick besök och ett hängande problem helt plötsligt
Hur tar man sig till då?
MMMh snyggt dedär!
Får bli sista bilden dedär! fan kämpat som ett svin idag
Tack Zzoink för hjälpen !