3378
Sök

Beslutsånges angående bilköp

2 Inlägg
17 oktober 2006
Trådstartare
Hej! Smällde nyligen min 850 i en lyktstolpe klantiga jag hade fan ingen helfösäkring på för att det händer "aldrig" mej nått... Så nu har jag börjat leta efter en ny bil. Är inte taggad på en ny 850 tycker att den är för vanlig bland ungdomar.. Jag vill ha en bil främst som ska gå fort utan att behöva betala multum för att trimma. Har varit inne på Nissan 200, 300 BMW m3, Honda Prelude. Kan inte så mkt om bilar va det gäller trimmning va det kostar etc etc... Om det är nån har förslag på vad jag kan köpa för bil om jag vill ha en snabb bil.?? Vill inte lägga mer än 60 000 på själva bilen bilen, vill kunna ha lite att trimma för också smile! Sen undrar jag även om det är nån som är bra på det här med bilimport!?Har varit inne på www.moblie.de undrar om det finns nån mer sida eller nått företag som är bra och sysslar mkt med bilimport isf om man skulle importerat en bil ? Får jätte gärna komma med åsikter och tips..

Tack på förhand //

Tommy
Senast redigerat av Neophyte (17 oktober 2006)

SSS -12
3 217 Inlägg
17 oktober 2006
Jag röstar på Preluden!

När det kommer till trim och grejer så är det nog lättast att vända sig till märkenas inofficiella hemsidor/forum

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

77 Inlägg
17 oktober 2006
Vill du den ska gå fort? Köp då en Saab ! 9-3 Aero eller liknande.. du får mkt bil för pengarna, fint inredning inuti, snygg utanpå, lätt att trimma/chippa, styla inga problem! ett skön tips.. den är en blickfångare !

Sök