Thunderbird88 skrev:Nästan så att vi bör börja dela ut pris för bra trådar detta år då denna kvalificerar sig med den utmärkta trådstarten!Exakt vad är TS ute efter?
jakeger skrev:jag kan blästra, fränt va
Thunderbird88 skrev:jakeger skrev:jag kan blästra, fränt vaFår jag bli din vän?
CHEEVA skrev:Thunderbird88 skrev:jakeger skrev:jag kan blästra, fränt vaFår jag bli din vän? nej han ska bli min vän ! du får inte ha han som vän fattar du väl ! nej ta bort den här tråden nu ... räcker väl med en pajjas tråd
IceEyes skrev:Precis "allt" inom blästring kan bli väldigt omfattande och svårbegripligt. Vad sägs om att nöja oss med hälften av blästring iställlet?
Thunderbird88 skrev:IceEyes skrev:Precis "allt" inom blästring kan bli väldigt omfattande och svårbegripligt. Vad sägs om att nöja oss med hälften av blästring iställlet? Så i tråden får vi alltså bara prata om blästring med halva lufttrycket
IceEyes skrev:Fast vi närmare eftertanke kanske vi ska prova att använda socker istället sand
dfine skrev:IceEyes skrev:Fast vi närmare eftertanke kanske vi ska prova att använda socker istället sand Jag har hört att salt är ännu bättre att använda
Thunderbird88 skrev:Samt dess rostskyddande egenskaper ska man inte glömma