2599
Sök

Är detta ett mirakelmedel till underedet på bilen?

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
24 februari 2013
Trådstartare
Hittade detta på youtube.

Verkar helt suveränt, aldrig nåt slask som fastnar, verkar ju stöta bort allt fuktigt.

http://www.youtube.com/watch?v=IPM8OR6W6WE

Vad tror ni? för bra för att vara sant, för dyrt för att vara rimligt?

2 849 Inlägg
24 februari 2013
Verkar ju vara strålande, men jag för min del tror inte nåt särskilt på detta.

Är nåt för bra för att vara sant så är det oftast det med.

Fast om nån har provat detta och kan övertyga mig att det är bra så..

Karosstekniker
288 Inlägg
24 februari 2013
om de verkigen är så bra som de verkar hade de ju vatt fantastiskt o ha på typ vindrutan eller nått sånt.
frågar är ju hur länge coatingen håller och om den kan skadas av t.ex stensprut?

My Drinking Team Has A Racing Problem

2 849 Inlägg
24 februari 2013
WhoZWoddl3r skrev:
om de verkigen är så bra som de verkar hade de ju vatt fantastiskt o ha på typ vindrutan eller nått sånt.
frågar är ju hur länge coatingen håller och om den kan skadas av t.ex stensprut?

Finns faktiskt nåt att ha på vindrutan som håller den "Skapligt" fri från regn på Biltema.

Har själv provat detta, det heter Rain off och skulle va nåt mirakelmedel, fast jag säger skapligt.

Karosstekniker
288 Inlägg
24 februari 2013
uhlin skrev:
WhoZWoddl3r skrev:

Finns faktiskt nåt att ha på vindrutan som håller den "Skapligt" fri från regn på Biltema.

Har själv provat detta, det heter Rain off och skulle va nåt mirakelmedel, fast jag säger skapligt.

okej ja har själv använt Diamondbrites Rain Screen som enligt mig fungerar grymt bra men en behandlig varar typ 3 månader fast detta såg ut att vara 2 steg värre smile

My Drinking Team Has A Racing Problem

149 Inlägg
24 februari 2013
Har själv haft nano cover på fram/bak funkar kanon rinner rakt av å blir inga fula rinn eller dropmärken;)

514 Inlägg
24 februari 2013
Undrar om man kan ha de där medlet på underredet?

Sök